Στην Κένυα Διψάνε - Η "Καμπάνια της Χρονιάς"


Στις αρχές Ιουνίου ολοκληρώθηκε η πρώτη μεγάλη δράση των ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ, του Ιστολογίου της Επικοινωνίας. Επαγγελματίες και φοιτητές της επικοινωνίας ψήφισαν μαζικά σε δύο φάσεις και με το δικό τους κριτήριο ανέδειξαν τις "Καμπάνιες της Χρονιάς". Ο φετινός πρώτος τίτλος Καμπάνια της Χρονιάς κατέληξε στην επιτυχημένη εκστρατεία που υλοποίησαν οι διαφημιστικές Ashley & Holmes Athens, Le Spot Productions και United Media πάνω σε μια ιδέα της εταιρείας δημοσίων σχέσεων Politics PR για λογαριασμό της Χήτος ΑΒΕΕ και του γνωστού εμφιαλομένου νερού Ζαγόρι. Στο σημερινό άρθρο των ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ δίνουμε με χαρά τον λόγο στους δημιουργούς της Καμπάνιας της Χρονιάς:
" Στην Κένυα, 43.000 άνθρωποι δε διψάνε

Το 2007, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ –το νερό Ζαγόρι-, με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, αποφάσισε να στηρίξει το δύσκολο έργο της Action Aid και να καινοτομήσει κάνοντας μία συνεργασία που πρώτη φορά πραγματοποιείται από ιδιωτική εταιρία στην Ελλάδα. Η συνεργασία αυτή, η οποία φανερώνει μία πρωτοβουλία με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, αφορούσε στην υλοποίηση του προγράμματος «Παροχή καθαρού, πόσιμου νερού στην περιοχή Γιουσίγκου της Κένυας» κι είχε σκοπό τη δημιουργία επαρκούς δικτύου ύδρευσης για την παροχή καθαρού, πόσιμου νερού στα χωριά της κοινότητας.

(Έντυπη καταχώρηση της καμπάνιας όπως παρουσιάστηκε στον τύπο)

Η Κένυα είναι μία από τις μεγαλύτερες χώρες της Αφρικής με πληθυσμό 32,8 εκατομμύρια κατοίκους από διαφορετικές εθνολογικές ομάδες. Οι κάτοικοι αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα διαβίωσης λόγω της πολιτικής αστάθειας που επικρατεί στη χώρα. Συγκεκριμένα, 16,8 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν με λιγότερο από 1 δολάριο την ημέρα, 1 στα 9 παιδιά πεθαίνουν πριν την ηλικία των 5 ετών ενώ το 43% του πληθυσμού δεν έχει πρόσβαση σε καθαρό, πόσιμο νερό.

Σε συνεργασία με τους κατοίκους της περιοχής και με τη χρηματοδότηση της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, το Μάρτιο του 2008 ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα έργων ύδρευσης εξασφαλίζοντας τη διάθεση καθαρού, πόσιμου νερού όχι μόνο στα σπίτια αλλά και στα σχολεία της κοινότητας Γιουσίγκου. Tο έργο αυτό συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής 43.000 ανθρώπων, έχει ιδιαίτερη αξία για την περιοχή κι είναι απαραίτητο για τη ζωή των κατοίκων. Ειδικότερα, τα παιδιά μπορούν πλέον να πηγαίνουν στο σχολείο καθώς δε χρειάζεται να διανύουν δεκάδες χιλιόμετρα για να εξασφαλίσουν λίγο νερό, τα κρούσματα επιδημιών που οφειλόταν στην έλλειψη καθαρού νερού έχουν μειωθεί εντυπωσιακά ενώ οι γυναίκες απόκτησαν και αυτές έναν ιδιαίτερο ρόλο καθώς είναι υπεύθυνες για την διαχείριση και την βιωσιμότητα του έργου.

Η υλοποίηση του προγράμματος περιελάμβανε την κατασκευή ειδικών αγωγών και αντλιών νερού, το διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου σε ειδικούς κατασκευαστές, την τοποθέτηση αγωγών και την κατασκευή των αντλιών στα προεπιλεγμένα σημεία, την εκπαίδευση της Επιτροπής Διαχείρισης Νερού, την ενημέρωση και κινητοποίηση της κοινότητας για άμεση εμπλοκή στο πρόγραμμα αλλά και την εκπαίδευση τεχνικού προσωπικού, μέσα από την κοινότητα, που θα είναι υπεύθυνο για την συντήρηση του προγράμματος.

Για τη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, η έλλειψη καθαρού, πόσιμου νερού στην Κένυα αποτέλεσε μια ουσιαστική πρόκληση για την εταιρική της συνείδηση, την κοινωνική της ευθύνη και την επιχειρησιακή της ηθική. Μια πρόκληση που την ανέλαβε απέναντι σε ένα ουσιαστικό πρόβλημα που αγγίζει όχι μόνο τη μαστιζόμενη από λειψυδρία περιοχή Γιουσίγκου, αλλά και τον ευρύτερο προβληματισμό για το μέλλον του κόσμου μας.
Στο πλαίσιο λοιπόν της φιλοσοφίας της κι αναγνωρίζοντας τον προορισμό της εκεί που η δυναμική της συναντάει τις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες, αποφάσισε να συνεισφέρει στη διαμόρφωση μιας νέας νοοτροπίας αλληλεγγύης απέναντι στους ανθρώπους που υποφέρουν, απέναντι στους πολίτες του κόσμου που βιώνουν τη στέρηση των βασικών δικαιωμάτων στη ζωή.

H ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ απέδειξε τι πραγματικά σημαίνει εταιρική, κοινωνική ευθύνη, εταιρική συνείδηση και επιχειρησιακή ηθική, χρηματοδοτώντας εξολοκλήρου το πρόγραμμα υδροδότησης στην κοινότητα Γιουσίγκου, χωρίς την οικονομική επιβάρυνση των καταναλωτών. Πρόκειται για μία σημαντική προσπάθειά η οποία υλοποιήθηκε με συνέχεια, συνέπεια και προσεκτικό σχεδιασμό κι η οποία έτυχε ευρείας αποδοχής. Από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η επικοινωνία της ενέργειας, το τηλεφωνικό κέντρο και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ κατακλύστηκαν από θετικά μηνύματα καταναλωτών. Οι πολίτες ζητούσαν συνεχώς να ενημερωθούν για την εξέλιξη των έργων, για το χρόνο ολοκλήρωσης αυτών, για τις ανάγκες των κατοίκων της Κένυας αλλά και για τον τρόπο που μπορούν να συμβάλλουν οι ίδιοι στην υλοποίηση του έργου.


(Το τηλεοπτικό σπότ της καμπάνιας)

Παράλληλα, το Ζαγόρι απέσπασε το βραβείο Famous Brand στην κατηγορία «Εμφιαλωμένο Νερό». Τα βραβεία Famous Brands αποτελούν το μοναδικό θεσμό που οι καταναλωτές επιλέγουν οι ίδιοι αυθόρμητα τις κορυφαίες σε φήμη και αξιοπιστία μάρκες. Επιπλέον, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ κατέκτησε την πέμπτη θέση στον πίνακα των εταιριών που ξεχώρισαν για την εταιρική, κοινωνική τους ευθύνη, σύμφωνα με την έρευνα A.S.B.I., το τηλεοπτικό σποτ που δημιουργήθηκε για το νερό Ζαγόρι στο πλαίσιο του προγράμματος έργων ύδρευσης της Action Aid, βραβεύτηκε με το Ermis Silver στην κατηγορία «Διαφημιστικές Ταινίες» των Ermis Awards 2007 ενώ η καμπάνια «Παροχή καθαρού, πόσιμου νερού στην περιοχή Γιουσίγκου της Κένυας» απέσπασε το ασημένιο βραβείο στα Effie Hellas 2008, στην κατηγορία Μη αλκοολούχα ποτά/ Ροφήματα/ Τρόφιμα & Γαλακτοκομικά προϊόντα. Τα βραβεία Effie έχουν αναγνωριστεί παγκοσμίως ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας εκστρατείας. Τέλος, οι πωλήσεις της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ για το 2007 σημείωσαν αύξηση της τάξης του 28%.

(Στόπ-Καρέ απο το σπότ που σηματοδοτεί την ολοκλήρωση του προγράμματος)

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο κ. Βασίλης Χήτος, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, δήλωσε σχετικά: "Σήμερα, έχοντας ολοκληρώσει το έργο που οραματιστήκαμε και υποσχεθήκαμε, κοιτάμε τους κατοίκους της περιοχής και βλέπουμε χαμόγελα. 43.000 άνθρωποι δε διψάνε πια! 43.000 άνθρωποι χαμογελούν και λένε τη λέξη ευχαριστούμε. Με πολύτιμο σύμβουλο και καθοδηγητή την ActionAid, μετατρέψαμε την πρόθεσή μας να βοηθήσουμε σε ουσιαστικό έργο. Δεν αναλωθήκαμε σε άσκοπες δηλώσεις και υποσχέσεις, αλλά προχωρήσαμε στην υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου έργου. Η προσπάθειά μας απευθυνόταν κάπου μακριά αλλά για εμάς στη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ήταν πολύ κοντά. Κι αυτό γιατί
ήταν πολύ κοντά στη φιλοσοφία που έχουμε για τον άνθρωπο, στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το ρόλο μας στην κοινωνία, στην αντίληψή μας για τα ανθρώπινα δικαιώματα, για το δικαίωμα στη ζωή, στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια, στην υγεία και την εκπαίδευση.

Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για το έργο ζωής που υλοποιήσαμε και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε τη μέγιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της εταιρίας προχωρώντας σε νέες εξίσου σημαντικές κι επιτυχημένες ενέργειες. Το έργο αυτό ήταν μόνο η αρχή. Αποτελεί το εφαλτήριο για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε τη βοήθειά μας σε όλους αυτούς που μας χρειάζονται. Γιατί οι ανθρώπινες ανάγκες δε σταματούν ποτέ κι εμείς είμαστε εδώ για να συμβάλουμε στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου, ενός κόσμου απαλλαγμένου από τον πόνο και τη δυστυχία”.
Τη σύλληψη της ιδέας για τη συνεργασία της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ με την Actionaid καθώς και τη στρατηγική εφαρμογή της καμπάνιας είχε η εταιρία Δημοσίων Σχέσεων και Στρατηγικής Επικοινωνίας Politics, μέλος του Ashley Worldgroup.

Το σχεδιασμό των καταχωρήσεων, του τηλεοπτικού σποτ καθώς και όλης της διαφημιστικής επικοινωνίας της επιτυχημένης καμπάνιας επιμελήθηκαν η Ashley & Holmes Athens, η Le Spot Productions και η United Media, οι οποίες χειρίζονται το λογαριασμό της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ. "

Ευχαριστούμε την κα. Νάγια Καπελετζή, την κα. Χριστίνα Ντούμα και την ομάδα της Ashley & Holmes Athens για το άρθρο και το artwork που μας παραχώρησαν. Τα συγχαρητήρια μας και στις ομάδες που δούλεψαν για τις καμπάνιες - φιναλίστ που έφτασαν μέχρι την φάση των τεσσάρων.

(Οι ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΙ (http://epikinoniakoi.blogspot.com) είναι ανεξάρτητο ιστολόγιο (blog) μη κερδοσκοπικού-εμπορικού χαρακτήρα που δημοσιεύει άρθρα αφιερώμένα σε δράσεις και εκστρατείες επικοινωνίας. Οι συντάκτες είναι απόφοιτοι σχολών επικοινωνίας.)

Νέα Έρευνα για αποφοίτους


Η φοιτήτρια του τμήματος ΤΕΙ Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας (Καστοριά) κα. Κατερίνα Τζαγκαράκη πραγματοποιεί έρευνα στα πλαίσια εργασίας εξαμήνου σχετική με τους απόφοιτους του τμήματος. Τα αποτελέσματα θα είναι διαθέσιμα σε σύντομο χρονικό διάστημα και απο τη βιβλιοθήκη του τμήματος. Κατεβάστε το ερωτηματολόγιο πατώντας εδώ. Μετά την συμπλήρωση επισυνάψτε το αρχείο κειμένου σε ένα e-mail και στείλτε το στην ηλεκτρονική διεύθυνση tei_kastorias@yahoo.gr

Λογότυπο, εταιρική εικόνα και δυναμική της επιχείρησης


Το λογότυπο, σύμφωνα με ένα σύντομο ορισμό, είναι η επίσημη γραφική απεικόνιση μιας οργάνωσης ή μάρκας και δεν παραπέμπει μόνο σε εμπορικό περιβάλλον. Λόγω της εφαρμογής του σε ένα ευρύ φάσμα μέσων επικοινωνίας (προϊόντα, έντυπα κλπ) ο πρώτος ρόλος του λογότυπου είναι να διασφαλίσει την αναγνωρισιμότητα της οργάνωσης-εταιρείας που το προβάλλει στα κοινά της. Το λογότυπο είναι σύμβολο, που γίνεται φορέας μετάδοσης του μηνύματος και που η ουσιαστική λειτουργία του είναι να «αναπαριστά» κάτι άλλο που δεν βλέπουμε στο ίδιο το γραφικό. Ο κυριότερος λόγος ύπαρξής του είναι η δυνατότητα του να αναπαριστά. Έτσι μπορούμε να θεωρήσουμε το λογότυπο ως μια περιγραφική πράξη.

Στα παρακάτω δυο ενδεικτικά πρόσφατα παραδείγματα, έχουμε τη δυνατότητα να διακρίνουμε την δυναμική που αναπτύσσεται με την αλλαγή του λογότυπου και της εταιρικής ταυτότητας του οργανισμού και την ανανέωση που αυτή η κίνηση δηλώνει σε όλα τα επίπεδα



(Παλιά και νέα λογότυπα της ΕΤ1 και της ΝΕΤ)

1. Πριν λίγο καιρό η ΕΡΤ παρουσίασε την τροποποίηση του κεντρικού της λογοτύπου και τα τρία νέα brand-logos για τα τηλεοπτικά της κανάλια. Μέσα από αυτήν την ανανέωση που έχει κοινή αισθητική, η ΕΡΤ επιθυμεί να περάσει την ενιαία εικόνα της εταιρίας, διαχωρίζοντας την φυσιογνωμία κάθε καναλιού (ενημέρωση, ψυχαγωγία). Παράλληλα, εμφανίζει μια ποιοτικά αναβαθμισμένη εταιρική εικόνα ξεφεύγοντας από τον χαρακτήρα δημόσιας υπηρεσίας, προβάλλοντας μια διάθεση σύγχρονου μοντερνισμού, όπως αυτός εμφανίζεται στις γραμματοσειρές στα χρώματα και στο σύνολο της σχεδίασης. Την επιμέλεια είχε η Red Bee, θυγατρική εταιρεία του BBC που ειδικεύεται στην δημιουργία τηλεοπτικών γραφικών.

(Το νέο λογότυπο της Ηλεκτρονικής. Ένθετο το παλιό λογότυπο της εταιρείας)


2. Με στόχο να εμφανιστεί η συνεχής θετική κινητικότητα της η Ηλεκτρονική Αθηνών ανανέωσε πρόσφατα την εταιρική της ταυτότητα. Συγκεκριμένα μετά την εξάπλωση των δραστηριοτήτων της στα Βαλκάνια, το όνομα της εταιρείας μετατρέπεται σε «Ηλεκτρονική», και το χρώμα του λογότυπου από ανοικτό κόκκινο σε ανοικτό πράσινο. Οι χρωματισμοί και η νέα σχεδίαση εκφράζουν μεταξύ άλλων και μια στροφή της εταιρείας προς την περιβαλλοντική συνείδηση. Το νέο της λογότυπο ήρθε να ενισχύσει τις ενέργειες για σταδιακή απόσυρση όλων των ενεργοβόρων συσκευών από τα καταστήματά της, προωθώντας παράλληλα πρόγραμμα ενημέρωσης των καταναλωτών για εξοικονόμηση ενέργειας. Η εταιρεία παρουσιάζοντας τη νέα εταιρική της ταυτότητα, καθώς και την καινούρια διαφημιστική καμπάνια φιλοδοξεί να περάσει σε μια νέα εποχή και να κινηθεί δυναμικά προς το μέλλον με ανανεωμένη διάθεση. Η νέα εταιρική ταυτότητα της Ηλεκτρονικής δημιουργήθηκε από τη North Star Communication Services σε συνεργασία με την γραφίστρια Ιόλη Παπαγεωργίου.

Χορηγίες στον Αθλητισμό: Amstel - Ελλάδα Πάμε Γερά


Οι χορηγίες στα μεγάλα αθλητικά γεγονότα αποτελούν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για την προβαλλόμενη μάρκα, να συνδέσει το όνομα της με ένα κορυφαίο γεγονός. Στην Ελλάδα το ποδόσφαιρο είναι αναμφίβολα το λαοφιλέστερο σπόρ και η μπύρα ένα προϊόν άρρηκτα συνδεδεμένο με την παρακολούθηση ποδοσφαιρικών αγώνων. Η μπύρα Αmstel έχει μακρά παράδοση στις χορηγίες ποδοσφαίρου με πρόσφατο παράδειγμα την πολύχρονη παρουσία της στην διοργάνωση του UEFA Champions League απο το 1993 έως το 2005.

(Στιγμιότυπο απο το Στάδιο Καραϊσκάκη - 17.05.08)

Στην Ελλάδα η Αθηναϊκή Ζυθοποιία θέλοντας να συνεχίσει στους ίδιους ρυθμούς εξασφάλισε την προβολή της μάρκας Amstel μέσω του Ελληνικού πρωταθλήματος Superleague-Ελλάδα και με το μότο "Όπου υπάρχει ποδόσφαιρο στην Ελλάδα" έκανε αισθητή την παρουσία της στα Ελληνικά ποδοσφαιρικά γήπεδα. Το μεγάλο στόιχημα όμως είναι η παρουσία της μάρκας στην τελική φάση του Ευρωπαϊκού κυπέλλου εθνικών ομάδων UEFA Euro 2008. Διοργάνωση που πραγματοποιείται κάθε τέσσερα χρόνια και φέτος θα αναλάβουν απο κοινού η Αυστρία με την Ελβετία.


(To τηλεοπτικό σήμα έναρξης του Euro 2008)

Η μή ύπαρξη χορηγίας στην διοργάνωση απο την μητρική εταιρεία δεν πτόησε τους υπεύθυνους στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία οι οποίοι ανακοίνωσαν πως η Amstel θα είναι επίσημος χορηγός της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (ΕΠΟ) εν'όψει της συμμετοχής της Εθνικής ομάδας στο Euro 2008.

Η εταιρεία ονόμασε την καμπάνια "Ελλάδα Πάμε Γερά" και ανακοίνωσε ότι προγραμματίζει ένα πρωτότυπο event με την συμμετοχή φιλάθλων.

(Το check-in στην θύρα 1 - είσοδο του event)

Στο event που πραγματοποιήθηκε στις 17 Μαϊου 2008 στο στάδιο Καραϊσκάκη, πραγματοποιήθηκε αεροφωτογράφιση του συνθήματος "Ελλάδα Πάμε Γερά" το οποίο δημιουργήθηκε με ανθρώπινο σχηματισμό απο 500 περίπου άτομα που βρέθηκαν στην εκδήλωση στέλνοντας ένα sms συμμετοχής. Η φωτογράφιση έγινε τμηματικά και ακολούθησε μίξη τεσσάρων διαφορετικών αεροφωτογραφιών για να σχηματιστεί το σύνθημα το οποίο θα βλέπουμε σε καταχωρήσεις στον τύπο και σε outdoor διαφημίσεις καθ΄όλη τη διάρκεια της συμμετοχής της εθνικής ομάδας στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα.


(Γενική άποψη του Σταδίου Καραϊσκάκη στο περιθώρειο της εκδήλωσης. Διακρίνεται το περίγραμμα των γραμμάτων που σχηματίζουν το slogan)

Οι δυσκολίες της φωτογράφισης ήταν εξ'αρχής αρκετές. Μέσα σε αυτές ήταν ο συντονισμός εκατοντάδων ατόμων ώστε να βρούν τις θέσεις τους εντός γηπέδου, ο περιορισμένος χρόνος μέσα στον οποίο έπρεπε να τραβηχτούν οι φωτογραφίες με τον ήλιο να "βλέπει"΄όλο τον αγωνιστικό χώρο καθώς και η κούραση των συμμετεχόντων. Δικαιολογημένα οι καθοδηγητές-ομαδάρχες δέχτηκαν παράπονα απο τον κόσμο λόγω της παρατεταμένης ορθοστασίας σε μια μέρα με αρκετά μεγάλη θερμοκρασία.

(Μία απο τις ομαδάρχισσες [coordinators] του event)
Οι άνθρωποι της εταιρείας προετοιμασμένοι γι' αυτά τα ενδεχόμενα φρόντισαν να υπάρχει μπουφές με νερό και αναψυκτικά στα διαλείμματα της φωτογράφισης και προσπάθησαν να ενθαρύνουν το κοινό απο μικροφώνου. Μετά απο αρκετές διελεύσεις του φωτογραφικού ελικοπτέρου πάνω απο το φαληρικό στάδιο η φωτογράφιση ολοκληρώθηκε και όσοι συμμετείχαν είχαν πιθανότητες να κερδίσουν ένα πλήρες ταξιδιωτικό πακέτο για την τελική φάση του Euro 2008, αφού στη συνέχεια πραγματοποίηθηκε κλήρωση για την ενδεκάδα των τυχερών που θα συνόδευαν την ενδεκάδα των ποδοσφαιριστών στα γήπεδα της Αυστρίας και της Ελβετίας.


(Στιγμιότυπο απο τη φωτογράφιση με τη συμμετοχή φιλάθλων)

Θα πρέπει να τονίσουμε πως για τις ανάγκες της φωτογράφισης διανεμήθηκαν εκατοντάδες μπλουζάκια και καπελάκια στα χρώματα της Ελλάδας (μπλέ και λευκό) με τυπωμένο το σλόγκαν της καμπάνιας. Οι εκατοντάδες συμμετέχοντες που βγήκαν στους δρόμους με τα μπλουζάκια αμέσως μετά την λήξη της εκδήλωσης αποτέλεσαν μια πρώτης τάξεως κινητή διαφήμιση για την μάρκα.

(Banner προώθησης του event στο διαδίκτυο)

Το event προωθήθηκε επικοινωνιακά απο ραδιοφωνικά μηνύματα και banner σε σχετικές ιστοσελίδες του διαδικτύου, ενώ την πραγματοποίηση και τον σχεδιασμό της εκστρατείας έχουν αναλάβει απο κοινού οι εταιρείες Trendix S.A., Fame Sports Marketing και Publicom Hill & Knowlton Hellas. (Δείτε το οπτικοποιημένο αφιέρωμα στην εκδήλωση Amstel: Ελλάδα Πάμε Γερά)

(Η καταχώρηση όπως δημοσιεύθηκε στον τύπο)

Και ο νικητής είναι...


Έληξε η μεγάλη δράση των ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ. Το ιστολόγιο της Επικοινωνίας, οι επισκέπτες του, φοιτητές και επαγγελματίες της Επικοινωνίας ανέδειξαν μέσα απο διαδικασίες διάρκειας ενός μήνα, τις "Καμπάνιες της Χρονιάς".


Οι τέσσερις καμπάνιες - φιναλίστ τέθηκαν σε ψηφοφορία και η κρίση των επισκεπτών του ιστολογίου ανέδειξε:


Την Εκστρατεία "Στην Κένυα διψάνε" απο το εμφιαλωμένο νερό Ζαγόρι και την Action Aid "Καμπάνια της Χρονιάς" με 53% των ψήφων.


Την εκστρατεία "The True Experience" του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στην δεύτερη θέση με 32%


Την εκστρατεία "Όπου υπάρχει ανάγκη, για όσο υπάρχει ανάγκη", των Γιατρών Χωρίς Σύνορα στην τρίτη θέση, συγκεντρώνοντας το 11%


Και τη εκστρατεία "Όλα κυλάνε εύκολα με Visa" της Visa International στην τέταρτη θέση με το 2% των ψήφων.


Την Τρίτη 1η Ιουλίου θα δημοσιευθεί λεπτομερές άρθρο αφιερωμένο στην Καμπάνια της Χρονιάς. Ευχαριστούμε όλους τους χρήστες που ψήφισαν και συμμετείχαν στις διαδικασίες για την δράση του Ιστολογίου της Επικοινωνίας.

Οι Τέσσερις Καμπάνιες της Χρονιάς

(Το ενημερωτικό video για την δεύτερη φάση της δράσης "Καμπάνιες της Χρονιάς")

Η πρώτη φάση της μεγάλης δράσης του ιστολογίου της επικοινωνίας "Καμπάνιες της Χρονιάς" ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Άνθρωποι της επικοινωνίας ψήφισαν για ένα μήνα και λόγω ισοψηφιών ανέδειξαν τις τέσσερις (αντί για τρείς όπως είχε προβλεφθεί αρχικά) επικρατέστερες επικοινωνιακές εκστρατείες οι οποίες απο σήμερα (Δευτέρα 2 Ιουνίου) και για μια εβδομάδα (Κυριακή 8 Ιουνίου 23:59) θα τεθούν προς ψηφοφορία στους επισκέπτες των ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.

Σε τυχαία σειρά οι Καμπάνιες είναι οι εξής:

"Όπου Υπάρχει Ανάγκη, Για όσο υπάρχει ανάγκη" - Γιατροί Χωρίς Σύνορα


Η νέα εκστρατεία του γνωστού Μή Κυβερνητικού Οργανισμού είναι και η πιο πρόσφατη απο τις υπόλοιπες τέσσερις. Με έναν έξυπνο όσο και δραματικό τρόπο το τηλεοπτικό μήνυμα της Καμπάνιας επικοινωνεί το έργο του οργανισμού σε κάποιες απο τις πιο καταπονημένες περιοχές του πλανήτη. Γυρισμένο στη Ζάμπια της Αφρικής το κλίπ περιέχει αρκετές αληθινές σκηνές γυρισμένες σε πραγματικές συνθήκες γεγονός που δίνει στο σπότ εναν ντοκιμαντερίστικο χαρακτήρα.

"Στην Κένυα Διψάνε" - Ζαγόρι & Action aid

Σε μια ιδαίτερα σημαντική κίνηση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το γνωστό εμφιαλώμένο νερό Ζαγόρι σε συνεργασία με την Μ.Κ.Ο Action Aid ξεκίνησε την συγκεκριμένη καμπάνια. Στα πλαίσια του προγράμματος έσοδα απο τις πωλήσεις του προϊόντος διατέθηκαν στην Action Aid η οποία ανέλαβε την δημιουργία εκτεταμένων εγκαταστάσεων ύδρευσης στην Κένυα. Μετά την ολοκλήρωση του έργου πάνω απο 43.000 άνθρωποι απέκτησαν πρόσβαση σε καθαρό πόσιμο νερό.


"Όλα κυλάνε εύκολα με Visa" - Visa International (Ελληνική προσαρμογή)

Η καινούρια επικοινωνιακή εκστρατεία της γνωστής πιστωτικής κάρτας στα πλαίσια της Ολυμπιακής της χορηγίας, έχει σαν μεγάλο όπλο ένα ευρυματικό τηλεοπτικό σπότ το οποίο δείχνει στον καταναλωτή πως μπορεί να αντιμετωπίσει ακόμα και τις πιο δύσκολες καταστάσεις αρκεί να είναι κάτοχος μιας Visa.


"The True Experience" - Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού


Μετά τις επιτυχημένες καμπάνιες "Live Your Myth in Greece", "Explore Your Senses" ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού επιστρέφει με μια ακόμη εκστρατεία που σκοπό έχει να μεταφέρει την καλύτερη εικόνα της χώρας τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και εντύπως. Η συμμετοχή του ΕΟΤ σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού και με πληρωμένες καταχωρήσεις σε πολλές χώρες του κόσμου φιλοδοξεί να κάνει την καμπάνια παγκοσμίως αναγνωρίσιμή.

Πλέον η ετυμηγορία ανήκει σε όλους τους επισκέπτες του Ιστολογίου της Επικοινωνίας, για την ανάδειξη της "Καμπάνιας της χρονιάς". Στο sidebar του ιστολογίου επιλέξτε:

1. Για την καμπάνια "Όπου Υπάρχει Ανάγκη, Για όσο Υπάρχει Ανάγκη" των Γιατρών Χωρίς Σύνορα

2.Για την Καμπάνια "Στην Κένυα Διψάνε" απο το Ζαγόρι και την Action Aid

3. Για την Καμπάνια "Όλα κυλάνε εύκολα με Visa" της Visa International

4. Για την Καμπάνια "The True Experience" του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.


Η ψηφοφορία θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 8 Ιουνίου 2008 στις 23.59. Η νικήτρια καμπάνια θα ανακηρυχθεί "Καμπάνια της χρονιάς" και την Τρίτη 1η Ιουλίου θα δημοσιευθεί εκτεταμένο άρθρο αφιερωμένο σε αυτήν.