Εκστρατεία στην οποία καλούνται οι καταναλωτές να βρουν από που προέρχονται τόσο τα είδη διατροφής όσο και τα ευρύτερα αγαθά που αγοράζουν, έτσι ώστε να αποφύγουν με τις αγορές τους να υποστηρίζουν εκούσια τις σύγχρονες μορφές δουλείας, ξεκινάει ωσονούπω στους τηλεοπτικούς δέκτες όλης της Ευρώπης.
Πρόκειται για την τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια "Αγόρασε υπεύθυνα" ("Buy responsibly"). Αποτέλεσμα της συνεργασίας του Παγκόσμιου Οργανισμού Μετανάστευσης και της Saatchi & Saatchi Switzarland και του βέλγου φωτογράφου Pierre Van der Elst, παρουσιάζει στα σποτ εργάτες παγιδευμένους κάτω από ένα καροτσάκι σούπερμάρκετ. "Ειναι εδώ για να μαζεύουν τις ντομάτες που αγοράζουμε καθημερινά" αναφέρει για τους ανθρώπους που εμφανίζονται σαν να ειναι σε κλουβί.
Πρόκειται για την τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια "Αγόρασε υπεύθυνα" ("Buy responsibly"). Αποτέλεσμα της συνεργασίας του Παγκόσμιου Οργανισμού Μετανάστευσης και της Saatchi & Saatchi Switzarland και του βέλγου φωτογράφου Pierre Van der Elst, παρουσιάζει στα σποτ εργάτες παγιδευμένους κάτω από ένα καροτσάκι σούπερμάρκετ. "Ειναι εδώ για να μαζεύουν τις ντομάτες που αγοράζουμε καθημερινά" αναφέρει για τους ανθρώπους που εμφανίζονται σαν να ειναι σε κλουβί.
Κατά τον Παγκόσμιο Οργανισμό Μετανάστευσης οι παράνομα διακινούμενοι μετανάστες παρέχουν φτηνή εργασία στις κατασκευές και στην γεωργία και σε άλλους τομείς, τα προϊόντα των οποίων καταλήγουν στα ράφια των καταστημάτων των πλούσιων χωρών.
Στόχος της καμπάνια δεν είναι το μποϊκοτάρισμα μιας συγκεκριμένες μάρκας ή μιας αλυσίδα καταστημάτων. Η καμπάνια ζητάει από τον καταναλωτή να βρει τι κρύβεται πίσω από ό,τι αγοράζει, έτσι ώστε να αγοράζει υπεύθυνα. Επιθυμεί οι καταναλωτές να καταλάβουν πως οι αγοραστικές τους συνήθειες και ο ακραίος καταναλωτισμός μπορούν να υποστηρίζουν την παράνομη διακίνηση ανθρώπων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου