Τρέχει εδώ και ένα μήνα η νέα διαφημιστική καμπάνια της Εμπορικής Τράπεζας με τίτλο «Καλημέρα».
Στα τηλεοπτικά σποτ τραπέζικοι υπάλληλοι από διαφορετικά καταστήματα ανά την Ελλάδα λένε με χαμόγελο "Καλημέρα" και εμφανίζονται έτοιμοι να παρέχουν τις υπηρεσίες τους. Την ίδια στιγμή εξωτερικές διαφημίσεις "έλεγαν" "Καλημέρα" στα πιο κεντρικά σημεία των μεγάλων πόλεων της χώρας.
Η καμπάνια στοχεύει να ενημερώσει το ευρύ κοινό για τη νέα πελατοκεντρική προσέγγιση της Εμπορικής Τράπεζας. Πιο συγκεκριμένα, προβάλλει το αναβαθμισμένο δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας, και υιοθετεί τη νέα εταιρική ταυτότητα της Εμπορικής Τράπεζας, που ενσωματώνει το λογότυπο του μητρικού της Ομίλου, της Crédit Agricole. Κυρίως αναδεικνύει το σημαντικό ρόλο του δικτύου των καταστημάτων και όλων των εργαζομένων σε αυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου