Η Sony Ericsson πρόσφατα παρουσίασε μια επανατοποθέτηση της στην αγορά ενισχύοντας το aspect της διασκέδασης! Βασικές αλλαγές που θα παρατηρούμε πλέον στην εικόνα της Sony Ericsson είναι:
- Το γνωστό της logo (liquid identity) θα το βλέπουμε ανάλογα με την περίσταση και το προβαλλόμενο προϊόν σε 7 διαφορετικά χρώματα πλέον του γνωστού πράσινου που έχουμε συνηθίσει
- Ένα νέο εικαστικό γνωστό και ώς "υγρή ενέργεια" θα δίνει μια νεα προοπτική στο λογότυπο κάνοντας το πιο ελκυστικό για τα ψηφιακά μέσα
- Η Sony Ericsson υιοθετεί το σλόγκαν make.believe που εδώ και λίγες μέρες συνοδεύει τα brands του Sony Group.
Η νέα οπτική ταυτότητα της γνωστής εταιρείας κατασκευής κινητών τηλεφώνων αναμένεται να κάνει δυναμική πρεμιέρα με την κυκλοφορία τριών νέων συσκευών: Του Yari, του Aino και του Satio τα οποία θα λανσαριστούν κάτω απο επικοινωνιακή ομπρέλα ονόματι "spark something".
Ήδη έχει βγεί στον αέρα ένα πρωτότυπο viral video χρησιμοποιώντας ώς όχημα τα space hoppers (τα γνωστά μπαλόνια με τα "αυτάκια" τα οποία χρησιμοποιούν τα παιδιά στο παιχνίδι τους), ενώ στο microsite που το φιλοξενεί μπορεί κανείς να σχεδιάσει το δικό του space hopper το οποίο θα συμμετάσχει σε μια ιδιαίτερη "διαδικτυακή εισβολή"!
Η σύνδεση της μάρκας με τη διασκέδαση αναμένεται να ενισχυθεί και απο τη χορηγία της Sony Ericsson στο παγκόσμιο κύπελλο της Νοτίου Αφρικής τον Ιούνιο του 2010.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου