Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο εδώ και πάνω από έναν αιώνα, προσφέρει τις υπηρεσίες του στους έλληνες μικροκαταθέτες, ταυτίζοντας διαρκώς το όνομά του με τα αγαθά που αποφέρει η αποταμίευση. Η καθιέρωση της Παγκόσμιας Ημέρας Αποταμίευσης (31 Οκτωβρίου) και στην Ελλάδα, σήμαινε κάθε χρόνο για το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ένα μόνιμο γεγονός για να «ενισχύσει» την πελατεία του αλλά και να μεταλαμπαδεύσει την κοινωνική αξία της αποταμίευσης.
Τα τελευταία χρόνια το Τ.Τ. προσπαθεί να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το καλό του πρόσωπο στον έλληνα καταθέτη. Αρχικά μέσα από ένα αέρα ανανέωσης που έδωσε η αναγραφή του ονόματός του και στην αγγλική (Hellenic Postbank), άλλα και ένα πλήθος ενεργειών επικοινωνίας και προβολής της δυναμικής της πρώτης αποταμιευτικής τράπεζας στην Ελλάδα.
Στην φετινή ημέρα της αποταμίευσης το Τ.Τ. θέλησε να πρωτοτυπήσει και να συνδέσει την κοινωνική ευθύνη με το προϊοντικό άνοιγμά του σε νέα κοινά. Υποστηρίζοντας τη δράση της Διεύθυνσης Σχολικής Μέριμνας του Δήμου Αθηναίων «Πράσινη Αποταμίευση», συμμετείχε στο πρόγραμμα τοποθετώντας μεγάλους κλασικούς κουμπαράδες σε σχολεία της Αθήνας. Σε αυτούς οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα για ένα δεκαπενθήμερο να συγκεντρώσουν τα χρήματά τους. Στη συνέχεια θα καταμετρούνταν σε μια μεγάλη εκδήλωση στο κέντρο της πόλης. Το συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε το Τ.Τ. το διπλασίασε με σκοπό τα χρήματα αυτά να δοθούν σε έργα δημιουργίας πρασίνου στις σχολικές αυλές της Αθήνας.
Η καταμέτρηση και η παράδοση της επιταγής έγιναν στη Πλατεία Συντάγματος. Εκεί είχε δημιουργηθεί ένα μικρό «τραπεζικό χωριό». Οι τεράστιοι κουμπαράδες από τα σχολεία που συμμετείχαν είχαν τοποθετηθεί στην σειρά για να καταμετρηθούν τα χρήματα, δίπλα σε μικρά σπιτάκια όπου οι γονείς και οι μαθητές μπορούσαν να ενημερωθούν για το νέο καταθετικό πρόγραμμα του Τ.Τ. «Μεγαλώνω».
Ο επιτυχής σχεδιασμός σε αυτήν τη περίπτωση κρίνεται πως είναι ο συνδυασμός των ενεργειών κοινωνικής ευθύνης του οργανισμού, με τις προωθητικές ενέργειες του αναφερομένου προγράμματος. Αφενός γιατί το συγκεκριμένο προϊόν (καταθετικό για παιδιά έως 18 ετών) απευθύνεται σε ένα δύσκολο κοινό που δεν προσεγγίζει καθημερινά η τράπεζα. Αφετέρου δε, συνδυάζεται με την κοινωνική ευθύνη της τράπεζας. Την μετάδοση δηλαδή της αναγκαιότητας της αποταμίευσης στις μικρές ηλικίες με την ευκαιρία της ημέρας αποταμίευσης.
Το θέλγητρο για συγκέντρωση χρημάτων, αρά και συμμετοχή στο πρόγραμμα «Μεγαλώνω», δίνονταν μέσα από την παροχή στους μαθητές πολύχρωμων κουμπαράδων. Το δώρο, που αποτελεί και κλασικό προϊόν δημοσίων σχέσεων του Τ.Τ., δεν δίνει την αίσθηση της προώθησης τραπεζικών προϊόντων. Αλλά την αίσθηση του μέσου που βοηθάει στην συγκέντρωση χρημάτων για ατομικό ή συλλογικό συμφέρον.
Στις 31 Οκτωβρίου ο οργανισμός επανατοποθέτησε το όνομά του στην έννοια «αποταμίευση» μέσα από publi αφιερώματα σε δωρεάν έντυπα, όπου αναπτύσσονταν η πορεία του Τ.Τ. και της ιδέας της αποταμίευσης στην Ελλάδα. Σε αυτά φιγουράριζαν κυρίως παλιές διαφημίσεις και άρθρα για την συνεχή δυναμική που έχει το Τ.Τ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου