H "Οικογένεια Κλικλίκου" και η ψηφιακή τηλεόραση

Η ψηφιακή τηλεοπτική εκπομπή αρχίζει σταδιακά να γίνεται γεγονός και στην Ελλάδα. Η χώρα μας εφαρμόζοντας την κοινοτική οδηγία οφείλει να εναρμονιστεί στην ψηφιακή εκπομπή τηλεοπτικού σήματος μέχρι το 2013.
Για τον λόγο αυτόν οι τηλεοπτικοί σταθμοί πανελλήνιας εμβέλειας σύστησαν από κοινό έναν ανεξάρτητο φορέα που θα αναλάβει τις υπηρεσίες παρόχου δικτύωσης και πολυπλεξίας στους μετόχους του και σε όποιον νομιμοποιείται. Έτσι δημιουργήθηκε η εταιρεία Digea (di από το digital και γη) που συμβολίζει πλέον την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα.
Τον τελευταίο μήνα η Digea θέλησε να ενημερώσει το τηλεοπτικό κοινό για την είσοδο στην ψηφιακή εκπομπή. Η καμπάνια επικεντρώθηκε αρχικά στην τηλεόραση. Οι ήρωες των τηλεοπτικών σποτ , είναι μια Ελληνική οικογένεια, κινουμένων σχεδίων η «Οικογένεια Κλικλίκου», η οποία ζει την ψηφιακή μετάβαση. Στο λανσάρισμα της καμπάνιας η «Οικογένεια Κλικλίκου» συμμετέχει στο τηλεοπτικό quiz show «Let’s Get Digital». Μέσα από ερωτήσεις και απαντήσεις, απλές και κατανοητές στο ευρύ τηλεοπτικό κοινό, γίνεται η πρώτη ενημέρωση των τηλεθεατών για την ψηφιακή τηλεόραση.
Στα σχέδια της εταιρείας υπάρχει ένας μεγάλος σχεδιασμός προκειμένου να επικοινωνήσει με ένα μεγάλο κοινό με αρκετές ανομοιωγένιες σταδιακά σε όλη τη χώρα. Έτσι παράλληλα με την καμπάνια στην τηλεόραση ανέβηκε και η ιστοσελίδα www.digea.gr ,που παρέχει αρκετές πληροφορίες που θα απαιτούσε να μάθει ο καθένας. Για την ενημέρωση ηλικιωμένων και κοινών στην επαρχία η εταιρεία σχεδίασε δράσεις επικοινωνίας με τους κατά τόπους δήμους (κάτι το οποίο έχει τρέξει στη Θεσσαλονίκη). Εκεί μέσω εντύπων, εξωτερικής διαφήμισης και ενημερωτικής ημερίδας πληροφορήθηκαν κυρίως ηλικιωμένοι και οι τεχνικοί της ευρύτερης περιοχής τι είναι η επίγεια ψηφιακή και τι θα έπρεπε να κάνουν προκειμένου να έχουν πλέον σήμα.
Σύντομα θα τρέξουν καταχωρίσεις, ραδιοφωνικά σπότ και on line διαφήμιση. Στόχος όλης της καμπάνιας θα είναι η ενημέρωση του ελληνικού κοινού με απλό τρόπο για την νέα τηλεοπτική πραγματικότητα. Την ευθύνη της καμπάνιας έχει η D’Arcy Athens

Δεν υπάρχουν σχόλια: