Σε μια πρωτοποριακή κίνηση για τα Ελληνικά δεδομένα, η ημερίδα μεταδόθηκε ζωντανά απο το διαδίκτυο μέσω του χορηγού της διοργάνωσης blogchannel.gr ενώ υπήρχε η δυνατότητα δημοσίευσης σχολίων και ερωτήσεων απο το απομακρυσμένο κοινό μέσω ειδικού λογαριασμού που δημιουργήθηκε στο twitter.
Στην πρώτη ενότητα της ημερίδας με τον τίτλο SOCIAL MEDIA KAI ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ / MARKETING ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ αναλύθηκε η επίδραση των social media και πως σε αυτά βρίσκουν εφαρμογή σύγχρονες τακτικές marketing. Οι ομιλίες και το στρογγυλό τραπέζι συζητήσεων έγιναν με τη συμμετοχή γνωστών στελεχών της Ελληνικής διαφημιστικής αγοράς να καταθέτουν σημαντικές γνώμες, απόψεις αλλά και στοιχεία που δείχνουν ξεκάθαρα την ανάγκη επαναπροσδιορισμού της στρατηγικής και της προσέγγισης της επικοινωνίας με βάση τα νέα δεδομένα και τους σύγχρονους τρόπους που χρησιμοποιεί κανείς για να επικοινωνήσει πλέον ενώ επισημάνθηκαν και τα προβλήματα που προκύπτουν απο την μαζική χρήση των κοινωνικών μέσων του διαδικτύου
Η δεύτερη ενότητα (ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ - ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ) αποτέλεσε και το "βαρύ πυροβολικό" της ημερίδας αφού παρουσιάστηκε αναλυτική έρευνα της MRB Hellas απο τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της κ.Δημήτρη Α. Μαύρο με στοιχεία για τη στάση του κοινού απέναντι στα Social Media η οποία πυροδότησε σειρά συζητήσεων και ερωτήσεων στη συνέχεια της διοργάνωσης. Στην ίδια ενότητα ακούσαμε τοποθετήσεις μεταξύ άλλων απο τους Νίκο Αναγνώστου του metablogging.gr, Δημήτρη Γκούκλα απο την γενιά των 700 ευρώ και Μιχάλη Ναυπλιώτη του Zoo.gr
Η αίθουσα ξεκίνησε να αδειάζει με την έναρξη της τρίτης ενότητας SOCIAL MEDIA ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ και ιδιαίτερα κατα τη διάρκεια των ομιλιών απο τους δύο βουλευτές που παρευρέθησαν, τον κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη του ΠΑΣΟΚ και τον κ. Μανούσο Βολουδάκη της Νέας Δημοκρατίας, οι οποίοι δυστυχώς δεν απέφυγαν την λογική των συγκρίσεων μεταξύ των δύο κομμάτων. Αυτός, αν δεί κανένας και τα σχόλια στο twitter, είναι ένας πολύ καλός λόγος για να ακούσουμε πιο ουσιαστικά πράγματα την επόμενη φορά. Στη συνέχεια και πριν το τέλος της ημερίδας παρακολουθήσαμε παρουσιάσεις και case studies σχετικά με τις social εφαρμογές στα πολιτικά κόμματα και πρόσωπα καθώς και παραδείγματα απο προεκλογικές καμπάνιες στο διαδίκτυο. Επιτρέψτε μου να ξεχωρίσω την παρουσίαση του Θεόδωρου Καρούνου Ερευνητή στο Εργαστήριο Διαχείρισης και Βέλτιστου Σχεδιασμού Δικτύων του Πολυτεχνείου για τις "προκλήσεις και τις αντιφάσεις, πέρα από το μήνυμα και το μέσο".
Στο περιθώρειο της ημερίδας, ήταν ευχάριστο που καθημερινοί άνθρωποι του blogging μπόρεσαν να συζητήσουν ανοιχτά για την εξάπλωση των κοινωνικών μέσων αν και η πραγματική συζήτηση ξεκίνησε αργότερα on line,
Ωραία εικόνα δημιούργησαν οι ακροατές με τα laptop ανα χείρας που post-αραν ζωντανά τα σχόλια τους στα ιστολόγια και το twitter.
Καυστικές παρατηρήσεις γίνονταν απο το online ακροατήριο στο οποίο δυστυχώς δεν δόθηκε ιδιαίτερη σημασια εκτός απο κάποια σύντομα περάσματα που είδαμε στην κεντρική οθόνη.
Συγκρατώ επίσης το χιούμορ του Στάθη Χαϊκάλη (της συνδιοργανώτριας comm-effect), στην προσπάθεια να περιορίσει, λόγω πίεσης χρόνου, την μακρηγορία των ομιλητών της τρίτης ενότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου