"Tσίμπα...να δεις αν ονειρεύεσαι" με την Καλομοίρα

Τι κοινό θα μπορούσε να έχει η Καλομοίρα με τη Domino`s Pizza;

Το 1960 ο Tom Mohagna δημιουργεί στις ΗΠΑ την Domino`s Pizza. Η επιτυχία του δεν άργησε να φανεί και μέσα σε μια εικοσαετία είχε γίνει η μεγαλύτερη αλυσίδα διανομής πίτσας στην Αμερική.

H Καλομοίρα Σαράντη εργαζόταν στο εστιατόριο του πατέρα της που ζούσε στις ΗΠΑ. Μια επιτυχημένη συμμετοχή σε ελληνικό ριάλιτι τηλεπαιχνίδι θα της ανοίξει το δρόμο προς την επιτυχία.

Και οι δυο κυνήγησαν αυτό που θα λέγαμε «αμερικάνικο όνειρο». Έτσι δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερος συνδυασμός για να προωθήσει κανείς την μεγάλη αλυσίδα πίτσας στην ελληνική αγορά.

Η Καλομοίρα, ένα νεανικό και συνεχώς χαρούμενο πρόσωπο ενσαρκώνει στη νέα καμπάνια της Domino`s Pizza κάτι από τα πρώτα της χρόνια στην Αμερική. Ντυμένη στα χρώματα της εταιρείας γίνεται Pizza Girl και με περισσό νάζι παραδίδει την παραγγελία στον καταναλωτή.

Στο τηλεοπτικό σποτ ο πρωταγωνιστής ονειρεύεται ότι η Καλομοίρα συντρώει μαζί του ενώ του παραδίδει την παραγγελία του στο σπίτι. «Τσίμπα… να δεις αν ονειρεύεσαι !» απαντάει στο τέλος του σποτ η Καλομοίρα και καλεί τον τηλεθεατή να δοκιμάσει ένα κομμάτι πίτσα.

Η φράση αυτή συνδέεται με την παράλληλη προωθητική ενέργεια όπου οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία, μέσω μηνύματος από την ιστοσελίδα της Domino`s Pizza, να είναι από τους τυχερούς που θα παρέδιδε η ίδια η Καλομοίρα την παραγγελία πίτσας στο σπίτι τους.


Μια πολύ πρωτότυπη ιδέα για την ελληνική αγορά που συνδυάζεται επιτυχημένα με την παρουσία της Καλομοίρας. Η συμμετοχή της στη διαφήμιση παρέχει έμμεση δωρεάν προβολή της πιτσαρίας στις διάφορες εκπομπές που ασχολούνται με καθημερινά θέματα. Κυρίως βέβαια, το σκέρτσο της πρωταγωνίστριας και η πρόσφατη συμμετοχή της στο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision παρέχει επιπλέον γνώση της εταιρείας σε νεαρές ηλικίες που κυρίως στοχεύει.

Η καμπάνια υλοποιείται από την Dart Communications, η μουσική που συνοδεύει ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ γράφτηκε από τους Μ. Τσάγκαρη και Αντωνιάδη. Η εκστρατεία ξεκίνησε από τα μέσα Ιανουαρίου και θα τρέχει για όλο το έτος συνδυάζοντας και την επέκταση του δικτύου διανομής της Domino`s στην περιφέρεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: