Lipton Ice Tea και Beach Volley στο Σύνταγμα


Μέχρι σήμερα είχαμε συνηθίσει την φράση «και θάλασσα θα σας φέρουμε» να την ακούμε από το στόμα υποψηφίων δημάρχων. Πρόσφατα όμως αποδείχτηκε ότι αν δεν μπορεί να έρθει η θάλασσα έρχεται, τουλάχιστον, η αίσθηση της παραλίας στην καρδία της Αθήνας!.
Μέσα σε μια φτωχή από επικοινωνιακές εκδηλώσεις συγκυρία η PepsiCo HBH θέλησε να πρωτοτυπήσει. Στηρίζοντας για 5η χρονιά την Ελληνική Ομοσπονδία Πετοσφαίρισης, έστησε ένα γήπεδο beach volley στην Πλατεία Συντάγματος δίνοντας από εκεί την έναρξη του Πανελλήνιου Σιρκουί Beach Volley - Masters 2010.
Η σκέψη έξυπνη αλλά αρκετά δαπανηρή. Καθότι πέραν των αρκετών κυβικών με άμμο που στρώθηκαν, κατασκευάστηκαν και κερκίδες για 800 περίπου θεατές. Ενώ οι διερχόμενοι από την Πλατεία μπορούσαν να παρακολουθούν τους αγώνες από μεγάλες γιγαντοοθόνες.
Μαθητικές και ερασιτεχνικές ομάδες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δεξιότητές τους στο βόλεϊ. Παράλληλα μάθαιναν τα «μυστικά» του αθλήματος από γνωστούς αθλητές που βρίσκονταν στο χώρο.
Το Lipton Ice Tea, που ήταν και ο μεγάλος χορηγός του τουρνουά, συμμετείχε στην εκδήλωση με εκτεταμένες προωθητικές ενέργειες (διαγωνισμοί, δωρεάν διάθεση). Αυτό που πέτυχε ήταν να ταυτίσει το όνομά του με το τουρνουά βόλεϊ. Κάτι τέτοιο δεν ήταν δύσκολο, αν σκεφτεί κανείς ότι το brand είχε κατακλίσει την πλατεία μέσα από μεγάλα banner, promoter, και περίπτερα του χορηγού.
Σίγουρα η θέση του Lipton Ice Tea ως του αναψυκτικού του καλοκαιριού, ενισχύθηκε ιδιαίτερα στις νέες ηλικίες που βρέθηκαν στις εκδηλώσεις στο Σύνταγμα. Μέρος των αγώνων καλύφθηκε τηλεοπτικά από την κρατική τηλεόραση. Κάτι που ασφαλώς σημαίνει αύξηση προβολής του brand σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Το ATHENS GOLDEN CUP 2010 πραγματοποιήθηκε 2 με 6 Ιουνίου 2010 στο Σύνταγμα. Στην διοργάνωση συμμετείχε ο Οργανισμός Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Αθηναίων, με στόχο ο αθλητισμός και η ψυχαγωγία να εμπλακεί με τον τουρισμό και τον πολιτισμό της Πόλης. Πιστεύοντας ότι μια τέτοια διοργάνωσει δίνει στου επισκέπτες και στους κατοίκους της Αθήνας μια θετική χροιά στην πληγωμένη εικόνα της πρωτεύουσας.
Η ιδέα σίγουρα ήταν πρωτότυπη και συνάμα αρκετά δαπανηρή. Αυτό που κατάφερε ο χορηγός ήταν να ανοίξει τον δρόμο σε μια διαφορετική επικοινωνία εν μέσω οικονομικής κρίσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: