"Tσίμπα...να δεις αν ονειρεύεσαι" με την Καλομοίρα

Τι κοινό θα μπορούσε να έχει η Καλομοίρα με τη Domino`s Pizza;

Το 1960 ο Tom Mohagna δημιουργεί στις ΗΠΑ την Domino`s Pizza. Η επιτυχία του δεν άργησε να φανεί και μέσα σε μια εικοσαετία είχε γίνει η μεγαλύτερη αλυσίδα διανομής πίτσας στην Αμερική.

H Καλομοίρα Σαράντη εργαζόταν στο εστιατόριο του πατέρα της που ζούσε στις ΗΠΑ. Μια επιτυχημένη συμμετοχή σε ελληνικό ριάλιτι τηλεπαιχνίδι θα της ανοίξει το δρόμο προς την επιτυχία.

Και οι δυο κυνήγησαν αυτό που θα λέγαμε «αμερικάνικο όνειρο». Έτσι δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερος συνδυασμός για να προωθήσει κανείς την μεγάλη αλυσίδα πίτσας στην ελληνική αγορά.

Η Καλομοίρα, ένα νεανικό και συνεχώς χαρούμενο πρόσωπο ενσαρκώνει στη νέα καμπάνια της Domino`s Pizza κάτι από τα πρώτα της χρόνια στην Αμερική. Ντυμένη στα χρώματα της εταιρείας γίνεται Pizza Girl και με περισσό νάζι παραδίδει την παραγγελία στον καταναλωτή.

Στο τηλεοπτικό σποτ ο πρωταγωνιστής ονειρεύεται ότι η Καλομοίρα συντρώει μαζί του ενώ του παραδίδει την παραγγελία του στο σπίτι. «Τσίμπα… να δεις αν ονειρεύεσαι !» απαντάει στο τέλος του σποτ η Καλομοίρα και καλεί τον τηλεθεατή να δοκιμάσει ένα κομμάτι πίτσα.

Η φράση αυτή συνδέεται με την παράλληλη προωθητική ενέργεια όπου οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία, μέσω μηνύματος από την ιστοσελίδα της Domino`s Pizza, να είναι από τους τυχερούς που θα παρέδιδε η ίδια η Καλομοίρα την παραγγελία πίτσας στο σπίτι τους.


Μια πολύ πρωτότυπη ιδέα για την ελληνική αγορά που συνδυάζεται επιτυχημένα με την παρουσία της Καλομοίρας. Η συμμετοχή της στη διαφήμιση παρέχει έμμεση δωρεάν προβολή της πιτσαρίας στις διάφορες εκπομπές που ασχολούνται με καθημερινά θέματα. Κυρίως βέβαια, το σκέρτσο της πρωταγωνίστριας και η πρόσφατη συμμετοχή της στο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision παρέχει επιπλέον γνώση της εταιρείας σε νεαρές ηλικίες που κυρίως στοχεύει.

Η καμπάνια υλοποιείται από την Dart Communications, η μουσική που συνοδεύει ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ γράφτηκε από τους Μ. Τσάγκαρη και Αντωνιάδη. Η εκστρατεία ξεκίνησε από τα μέσα Ιανουαρίου και θα τρέχει για όλο το έτος συνδυάζοντας και την επέκταση του δικτύου διανομής της Domino`s στην περιφέρεια.

Love in action με την Lacta


Στης «ακρίβειας τον καιρό» μας η επικοινωνία μπορεί να έχει γίνει δύσκολη στην μαζική εφαρμογή της, ωστόσο οι έξυπνες ιδέες κερδίζουν και κάνουν τη διαφορά. Ιδίως όταν ένα προϊόν σύμβολο στα μάτια των ερωτευμένων, όπως η σοκολάτα Lacta, προσπαθεί να κάνει την εικόνα της ακόμα πιο ταυτόσημη επωφελούμενη φυσικά τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου.


Η Lacta για φέτος θέλησε να χρησιμοποιήσει την ιδέα του «Εσύ αποφασίζεις» για να γίνει ο συνδετικός κρίκος όλων των ερωτευμένων ζητώντας τους να δημοσιοποιήσουν μια ιστορία αγάπης που έζησαν. Σε ειδική ιστοσελίδα στο διαδίκτυο είχαν την ευκαιρία να στείλουν τη δική τους ιστορία, και έτσι το περασμένο φθινόπωρο συγκεντρώθηκαν 1307 ιστορίες αγάπης, που στη συνέχεια οι επισκέπτες μπορούσαν να τις διαβάσουν και να ψηφίσουν την καλύτερη για να γυριστεί ταινία από τη Lacta.

Η πρωτοτυπία της ιδέας δεν τελειώνει εκεί. Η ιστοσελίδα Love in actions αποτέλεσε έναν καμβά συμμετοχικής σκηνοθεσίας. Αφού οι εγγεγραμμένοι επισκέπτες μπορούσαν όχι μόνο να επιλέξουν ποια ιστορία θα γίνει σενάριο, αλλά τους ηθοποιούς, τα όνομά που θα είχαν οι κεντρικοί ήρωες, τα ρούχα που θα φορούσαν ακόμα και τις τοποθεσίες που θα γυρίζονταν οι σκηνές.

Η ιστορία που επιλέχτηκε αφορά τις παράλληλες πορείες που ξεκινούν δυο νέοι άνθρωποι στο σταθμό του τρένου, όταν εκείνος ταξιδεύει για να παρουσιαστεί στο στρατό κι εκείνη, για να περάσει τριήμερο στο χωριό της γιαγιάς της. Τα δύο παιδιά θα ερωτευτούν, αλλά θα χωρίσουν μετά από μια σειρά τυχαίων γεγονότων. Μοναδική ελπίδα για happy end: μια υπόσχεση κι ένα τραγούδι γραμμένο από τη Μυρτώ για τον Δημήτρη.

Σε όλες της φάσεις της ιστορίας η σοκολάτα Lacta παίζει συνδετικό ρόλο προσπαθώντας να γίνει το «πιο γλυκό κομμάτι» της ιστορίας των δυο παιδιών. Το σενάριο της ταινίας, έγγραψε ο ηθοποιός Γιώργος Καπουτζίδης, και την ευθύνη της σκηνοθεσίας είχε ο Νικ. Δημητρόπουλος.

Ο διοργανωτής επωφελήθηκε με το καλύτερο τρόπο τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης και μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα κατάφερε να δημιουργήσει 10.000 οπαδούς στους οποίους έδινε την ευκαιρία καθημερινά να παρακολουθούν τα γυρίσματα με αποσπάσματα από βίντεο και σκηνές κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων και πλούσιο φωτογραφικό υλικό. Μάλιστα κάποιοι από τους fans του Love in Action συμμετείχαν στα γυρίσματα σε υποστηρικτικούς ρόλους ή τα παρακολούθησαν ως θεατές.

Η ταινία προβλήθηκε ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου στο Mega. Το δημιουργικό της ιδέας ήταν της Ogilvy One και η παραγωγή της Max Production.

Την ίδια εβδομάδα ο δωρεάν οδηγός πόλης Fag κυκλοφόρησε μέσα σε μια μεγάλη συσκευασία από σοκολάτα Lacta. Στο περιτύλιγμα είχαν τυπωθεί μερικές από τις καλύτερες αφιερώσεις που είχαν γράψει καταναλωτές κατά τη διάρκεια προώθησης της Lacta με καραμέλα σε μεγάλα σούπερ μάρκετ της Αθήνας.

Δυο τρόποι επικοινωνίας που ξεφεύγουν από τα τετριμμένα και τα συνήθη στην αγορά. Ενισχύουν την μάρκα δίνοντάς της ακόμα περισσότερα συμβολικά στοιχεία (πχ κάθε στιγμή που σκέφτεται ο ήρωας της ιστορίας την αγαπημένη του τρώει Lacta), και προωθούν την εικόνα του προϊόντος χωρίς μια απλή δωρεάν διανομή.

H "Οικογένεια Κλικλίκου" και η ψηφιακή τηλεόραση

Η ψηφιακή τηλεοπτική εκπομπή αρχίζει σταδιακά να γίνεται γεγονός και στην Ελλάδα. Η χώρα μας εφαρμόζοντας την κοινοτική οδηγία οφείλει να εναρμονιστεί στην ψηφιακή εκπομπή τηλεοπτικού σήματος μέχρι το 2013.
Για τον λόγο αυτόν οι τηλεοπτικοί σταθμοί πανελλήνιας εμβέλειας σύστησαν από κοινό έναν ανεξάρτητο φορέα που θα αναλάβει τις υπηρεσίες παρόχου δικτύωσης και πολυπλεξίας στους μετόχους του και σε όποιον νομιμοποιείται. Έτσι δημιουργήθηκε η εταιρεία Digea (di από το digital και γη) που συμβολίζει πλέον την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα.
Τον τελευταίο μήνα η Digea θέλησε να ενημερώσει το τηλεοπτικό κοινό για την είσοδο στην ψηφιακή εκπομπή. Η καμπάνια επικεντρώθηκε αρχικά στην τηλεόραση. Οι ήρωες των τηλεοπτικών σποτ , είναι μια Ελληνική οικογένεια, κινουμένων σχεδίων η «Οικογένεια Κλικλίκου», η οποία ζει την ψηφιακή μετάβαση. Στο λανσάρισμα της καμπάνιας η «Οικογένεια Κλικλίκου» συμμετέχει στο τηλεοπτικό quiz show «Let’s Get Digital». Μέσα από ερωτήσεις και απαντήσεις, απλές και κατανοητές στο ευρύ τηλεοπτικό κοινό, γίνεται η πρώτη ενημέρωση των τηλεθεατών για την ψηφιακή τηλεόραση.
Στα σχέδια της εταιρείας υπάρχει ένας μεγάλος σχεδιασμός προκειμένου να επικοινωνήσει με ένα μεγάλο κοινό με αρκετές ανομοιωγένιες σταδιακά σε όλη τη χώρα. Έτσι παράλληλα με την καμπάνια στην τηλεόραση ανέβηκε και η ιστοσελίδα www.digea.gr ,που παρέχει αρκετές πληροφορίες που θα απαιτούσε να μάθει ο καθένας. Για την ενημέρωση ηλικιωμένων και κοινών στην επαρχία η εταιρεία σχεδίασε δράσεις επικοινωνίας με τους κατά τόπους δήμους (κάτι το οποίο έχει τρέξει στη Θεσσαλονίκη). Εκεί μέσω εντύπων, εξωτερικής διαφήμισης και ενημερωτικής ημερίδας πληροφορήθηκαν κυρίως ηλικιωμένοι και οι τεχνικοί της ευρύτερης περιοχής τι είναι η επίγεια ψηφιακή και τι θα έπρεπε να κάνουν προκειμένου να έχουν πλέον σήμα.
Σύντομα θα τρέξουν καταχωρίσεις, ραδιοφωνικά σπότ και on line διαφήμιση. Στόχος όλης της καμπάνιας θα είναι η ενημέρωση του ελληνικού κοινού με απλό τρόπο για την νέα τηλεοπτική πραγματικότητα. Την ευθύνη της καμπάνιας έχει η D’Arcy Athens