Ο "Ταφ-Ταφ" και η Ημέρα Αποταμίευσης

Το τελευταίο διάστημα το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο με συνδυασμένες ενέργειες επικοινωνίες και κοινωνικής ευθύνης έχει επαναφέρει την σπουδαιότητα της αποταμίευσης στην ελληνική κοινωνία αναδεικνύοντας την σημασία και το ρόλο του ίδιου του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.

Στην προσπάθεια να επικοινωνήσει νέα τραπεζικά προϊόντα και να αναδείξει την κοινωνική του ευθύνη, προσέφερε στην αρχή της νέας σχολικής χρονιάς, τσάντες με όλα τα απαραίτητα είδη γραφής σε όλους τους μαθητές της πρώτης δημοτικού. Μαζί έδωσε από έναν κουμπαρά ενημερώνοντας παράλληλα για το προνομιακό καταθετικό πρόγραμμα για παιδιά «Μεγαλώνω».

Στο πλαίσιο δημιουργίας μικρών φίλων του ταμιευτηρίου οι οποίοι κάνουν και χρήση του συγκεκριμένου προγράμματος, δημιουργήθηκε το “Μεγαλώνω Fun Club” με μασκότ έναν κουμπαράνθρωπο τον «Ταφ – Ταφ». Η μασκότ επικοινωνούσε με τους μικρούς της φίλους μέσω ενός τρίμηνου δωρεάν περιοδικού με θέματα για παιδιά, διαγωνισμούς και γνώσεις γύρω από την τραπεζική και την αξία της αποταμίευσης.

Σε αυτό το πνεύμα, και ενόψει της παγκόσμιας ημέρας αποταμίευσης, που γιορτάζει στην Ελλάδα από το 1936 το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, διοργανώθηκαν εκδηλώσεις (για τα παιδιά πάρτυ για τον «Ταφ Ταφ») στις πλατείες μεγάλων πόλεων με πρωταγωνιστεί τον «Ταφ – Ταφ». Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παίξουν με τον κουμπαράνθρωπο να σβήσουν τα κεράκια στην τούρτα του και φυσικά να μάθουν για τα νέα και την ιστορική πορεία του ταμιευτηρίου.

Σε όλα τα παιδιά, εκτός από τους παραδοσιακούς κουμπαράδες, δίνονταν ένα επιμελημένο βιβλίο – οδηγός με τίτλο «Μαθαίνω & Αποταμιεύω». Μέσα από αυτό τα παιδιά του δημοτικού μπορούσαν να μάθουν πως λειτουργεί μια τράπεζα, να εξοικειωθούν με βασικές έννοιες της οικονομίες και να ανακαλύψουν τρόπους να αξιοποιήσουν τις αποταμιεύσεις τους.

Η συγκεκριμένη εκστρατεία θεωρείται επιτυχημένη για δύο λόγους:
1. Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ξέφυγε από τους παραδοσιακούς εορτασμούς της παγκόσμιας ημέρας αποταμίευσης αναδεικνύοντας μια σύγχρονη εικόνα του οργανισμού που δεν ξεχνάει όμως την παράδοση και την αποστολή που κουβαλάει τόσο χρόνια.

2. Η εκστρατεία, αν και κατ’ ουσία δεν είναι προϊοντική, έμμεσα και εξαιρετικά έντεχνα προωθεί συγκεκριμένο τραπεζικό πρόγραμμα για παιδιά. Το Τ.Τ. αναδεικνύει αρχικά τον κοινωνικό ρόλο της αποταμίευσης και αφού ο μικρός καταναλωτής αντιληφθεί την σπουδαιότητα, καταφεύγει στον θεσμό της αποταμίευσης στην Ελλάδα, ως τον μόνο διασφαλιστή των αποταμιεύσεων μέσω του προνομιακού προγράμματος «Μεγαλώνω».

Την καμπάνια για την ημέρα της αποταμίευσης επιμελήθηκε η Ashley & Holmes, την παραγωγή είχε η Le Spot και τα media η United Media.

Δεν υπάρχουν σχόλια: