Promotion στο θέατρο

έχρι τώρα βλέπαμε την "γκρίζα διαφήμιση" μέσα από γνωστές τηλεοπτικές σειρές ή κινηματογραφικές ταινίες. Ακόμη περισσότερο είχαμε συνηθίσει την προώθηση προϊόντων σε μεγάλες εκδηλώσεις ή σε κεντρικά σημεία.
Η Unilever Ηellas εφαρμόζει το τελευταίο διάστημα έναν συνδυασμό και των δύο ενεργειών. Στην θεατρική παράσταση "Η Γεύση της Ευτυχίας" στο Θέατρο Θεμιστοκλέους 104 (εκδόσεις Καστανίωτη) η μάρκα Knorr δεν είναι απλά ο υποστηρικτής αλλά και η συνταγή για την γεύση της ευτυχίας που ψάχνει η πρωταγωνίστρια.
Η συμπαθητική Ευτυχία χορεύει, τραγουδά και μαγειρεύει ζωντανά στη σκηνή. Προσπαθεί να κερδίσει τη καρδιά του σεφ Φάνη (που μέχρι τότε είναι γνωστός αλλά δυστυχισμένος) και να αποδείξει πως διανύεται η απόσταση από τον ασήμαντο βίο στην ευτυχισμένη ζωή, και φυσικά τη σημασία της γεύσης στην προσωπική μας ευτυχία.
Οι θεατές, παρακολουθώντας την να μαγειρεύει, ανακαλύπτουν πως το μυστικό της είναι η γεύση του ζωμού Κnorr «Σπιτικός»। Η κουζίνα της Ευτυχίας κατακλύζεται στο φόντο της από τα φακελάκια διαφόρων γεύσεων από σούπες Knorr। Το μήνυμα είναι διπλό: ενισχύεται η εικόνα της μάρκας ως ένα προϊόν καθημερινής διατροφής και παράλληλα του δίνεται η συμβολική εικόνα της ευτυχίας που μπορεί να χαρίσει। Έτσι το αγαθό ταυτίζεται τεχνηέντως με την υπόθεση του έργου και οι πρωταγωνιστές γίνονται «ζωντανοί χρήστες του» βιώνοντας τελικά την "επι σκηνής" μοναδικότητα του προϊόντος.
Οι κριτικές μέχρι στιγμής για την παράσταση είναι ικανοποιητικές, κάτι που χαρακτηρίζει την συγκεκριμένη επιλογή, επιτυχημένη για την Knorr. Οι νέοι ηθοποιοί πέρασαν τα μηνύματα σε ένα κοινό το οποίο δεν είναι το κατ' εξοχήν κοινό της σούπας και επιπλέον ενίσχυσαν την προσπάθεια "αποχαρακτηρισμού" ώς το φαγητό του αρρώστου, ή του βαρύ χειμώνα.
Στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης οι πρωταγωνιστές μαζί με τις promoter προσέφεραν στους θεατές απο μια ζεστή κούπα Quick Snack της Κnorr. Η εξαιρετική δουλεία αποτυπώθηκε στα μέσα απο την κατα κόρον αναπαραγωγή του δελτίου τύπου με κύριο τίτλο «Η Γεύση της Ευτυχίας έχει τη γεύση της Knorr».

Δεν υπάρχουν σχόλια: