"Πολιτικές Κουζίνες" από την ΙΚΕΑ

Το πολιτικό μάρκετινγκ είναι ένας από τους δυναμικούς κλάδους της επικοινωνίας. Ιδίως τώρα που η πολιτική έχει απαξιωθεί από τους περισσότερους. Η παλαιότερη έννοια του φτιασιδώματος ενός πολιτικού ή ενός κόμματος έχει γίνει πλέον η ανάγκη για επιτυχημένη προσέγγιση και χρήση καναλιών επικοινωνίας. Οι εκλογές γίνονται, πανηγύρι και ένα μέρος της καθημερινότητας!
Αναλογιζόμενα αυτή την κατάσταση, τα καταστήματα ΙΚΕΑ στη Μεγάλη Βρετανία παρουσίασαν κατά την διάρκεια των φετινών βουλευτικών εκλογών, τρία μοντέλα κουζίνας εμπνευσμένα από τις προσωπικότητες των τριών υποψηφίων των βρετανικών εκλογών.
Η κάθε κουζίνα είχε χαρακτηριστικά τα οποία επαινούσαν και υποστήριζαν κάθε αρχηγό κόμματος. Η κουζίνα BRÜN είναι ανθεκτική, εργατική που εύκολα μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς κάνοντας ταυτόχρονα περισσότερες από μια εργασίες. Στην αντίπερα όχθη η κουζίνα KAMERUN είναι λαμπερή με λείες επιφάνειες και άψογη παρουσίαση. Διαθέτει ειδικό χώρο για πτυσσόμενο ποδήλατο και ένα μοναδικό ψυγείο για να χωρέσει τις σαμπάνιες για την ημέρα της νίκης! Η κουζίνα KLEGGI προβάλλει ως η εναλλακτική επιλογή, επικεντρωμένη στην οικιακή οικονομία διαθέτοντας χώρο ανακύκλωσης και ένα απλό και καθημερινό τραπέζι.
Το agency Cake του Λονδίνου που ανέλαβε την καμπάνια, δημιούργησε μια ιστοσελίδα στην οποία ο χρήστης είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί στα τρία μοντέλα κουζίνας. Η χρήση του διαδικτύου και των social networks έφερε στη σελίδα των «πολιτικών κουζινών» περισσότερους από ένα εκατομμύριο χρήστες σε πολύ λίγο χρονικό.
Δεν γνωρίζουμε αν αυτή η προσέγγιση έπεισε αρκετούς να αγοράσουν τις κουζίνες από το να τις «ψηφίσουν», ωστόσο αποτέλεσε έναν ανάλαφρο τρόπο πολιτικής παρουσίασης των υποψηφίων σε ένα διαφορετικό κοινό, πιθανότατα λιγότερο υποψιασμένο.

1 σχόλιο:

ανταλλακτικά κουζινών είπε...

Οι κουζίνες στο μέλλον θα κρίνουν ποιοί θα μας κυβερνούν. Ίσως να είναι καλύτερα.