Η ανάθεση των ολυμπιακών αγώνων στην χώρα μας, αναμφισβήτητα ήταν η καλύτερη ευκαιρία προβολής της. Στην προσπάθεια να μην χαθεί η λεγόμενη «ολυμπιακή κληρονομιά», η κυβέρνηση επανιδρύει το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, και με ένα γενναίο προϋπολογισμό λύνει τα χέρια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στην δυνατότητα επιτυχημένων εκστρατειών για την τουριστική προβολής της Ελλάδας.
Το Φθινόπωρο του 2004, παρουσιάζεται ένα νέο σλόγκαν που θα συνοδεύει, μαζί με το μοντέρνο λογότυπο του ΕΟΤ, εικόνες της χώρας μας στο εξωτερικό: Live your myth in Greece (Ζήσε το μύθο σου στην Ελλάδα). Η καμπάνια έτρεξε σε 28 χώρες, και περιλάμβανε εφαρμογές εξωτερικής διαφήμισης, καταχωρήσεις και τηλεοπτικά σποτ. Στόχευε κυρίως στους παραδοσιακούς ξένους επισκέπτες, και επιδίωκε μαζί με την προβολή της σύγχρονης Ελλάδας (τουριστικές εγκαταστάσεις, τόποι διασκέδασης κλπ) να κεντρίσει μέσα από συνδυασμών ελκυστικών εικόνων και διαχρονικής ελληνικής παράδοσης.
Με τη χρήση της διεθνώς γνωστής ελληνικής λέξης «μύθος», η εκστρατεία καλούσε τον δέκτη να νιώσει την ελληνική διαφορετικότητα. Στο τηλεοπτικό σποτ το αιγαιοπελαγίτικο μοτίβο δίνει το χαρακτηριστικό γνώρισμα των ελληνικών διακοπών: ήλιος, θάλασσα. Ενώ η μυθική μορφή της γοργόνας που ξεπροβάλει μέσα από τον αρχαιοελληνικό κλασικό ναό, καλεί τον επισκέπτη να γίνει συνεχιστής του μύθου. Τον έλκει να βιώσει την μοναδικότητα του τόπου και των ανθρώπων.
(Διαφημιστική ταινία της καμπάνιας Live your Myth in Greece)
Στο μέσο της εξέλιξής της, η εκστρατεία ενισχύθηκε επικοινωνιακά με την συμμετοχή της Έλενας Παπαρίζου, επ΄ ευκαιρία του ευρωπαϊκού διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision. Η ίδια χρίστηκε «πρέσβειρα τουρισμού», και έτσι μαζί με το τουρνέ για την προώθηση της συμμετοχής της, προωθούνταν και ο ελληνικός τουρισμός. Για τον λόγω αυτό δημιουργείται ένα τουριστικό video-clip με την ίδια (τραγούδι My Number One), ενώ οι εξωτερικές διαφημίσεις εμφανίζονταν και σε χώρες της Βορειοανατολικής Ευρώπης όπου περιόδευε.
(Τηλεοπτικό σπότ με την Έλενα Παπαρίζου)
Μέσα από ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό ο ΕΟΤ για πρώτη φορά συμμετείχε με αξιόλογα περίπτερα σε μεγάλες εκθέσεις τουρισμού του εξωτερικού, ενώ μετά από πολλά χρόνια επανασχεδιάστηκαν και δημιουργήθηκαν δωρεάν τουριστικοί οδηγοί και φυλλάδια εκτός από τις περισσότερες ευρωπαϊκές γλώσσες ακόμα και στα κινέζικα.
Στο εσωτερικό, με γνώμονα την δημιουργία συνειδητοποιημένων επαγγελματιών στοχευμένες διαφημίσεις (αφορούσαν εστιάτορες, οδηγούς ταξί, τουριστικούς επαγγελματίες) επιδιώκουν να δώσουν την αίσθηση της κοινής προσπάθειας για την καλύτερη εικόνα της Ελλάδας στους επισκέπτες της: «Προχωράμε μαζί, ο τουρισμός μας αφορά όλους».
Την ίδια στιγμή, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί ο εσωτερικός τουρισμός, καταχωρήσεις και εκθέσεις υπό την αιγίδα του ΕΟΤ προσπαθούν να αναδείξουν τις άγνωστες ελληνικές ομορφιές προτρέποντας: Μένουμε Ελλάδα. Για πρώτη φορά προσφερόμενη εκπομπή από την δημόσια τηλεόραση προτείνει ταξιδιωτικούς προορισμούς, έτσι ώστε να εξελιχθεί σε έναν τηλεοπτικό τουριστικό οδηγό (εκπομπή «Μένουμε Ελλάδα» καθημερινά στη ΝΕΤ).
Για την εκστρατεία “Live your myth in Greece” η εταιρεία παραγωγής Le Spot Production, όπου είχε και το μεγαλύτερο μέρος της δημιουργίας τιμήθηκε στα Βραβεία Ερμής της ΕΕΔΕ.
Σημειώνουμε ότι η εκστρατεία είχε προϋπολογισμό 31,9 εκ. ευρώ για διαφήμιση και 28 εκ. ευρώ για επιμέρους δράσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου