«Η ζωή έχει χρώμα» είναι ο τίτλος της πρόσφατης εκστρατείας εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Αν μη τι άλλο μια εκστρατεία με έντονη προβολή και εύστοχο σχεδιασμό.
Η νέα καμπάνια του δημόσιου φορέα έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει τους νέους – που αποτελούν και το βασικό κοινό/στόχο- γύρω από 8 βασικούς άξονες-θεματικές ενότητες (Βία/ Σχολικός εκφοβισμός, άσκηση, σεξουαλική αγωγή, διατροφή, ηλεκτρονικά παιχνίδια-διαδίκτυο, κάπνισμα, αλκοόλ, ναρκωτικά) που αφορούν την υγεία της νέας γενιάς. Το πρόγραμμα απευθύνεται επίσης σε γονείς και εκπαιδευτικούς
Επικοινωνιακά η εκστρατεία ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2007 με την εκδήλωση παρουσίασης (launching) στις νέες εγκαταστάσεις του Υπουργείου Υγείας στο Μαρούσι (Main Press Center) όπου και παρουσιάστηκαν στο κοινό οι δέκα πρεσβευτές της καμπάνιας, ηθοποιοί και αθλητές ενώ οι εκπρόσωποι του τύπου είχαν την ευκαιρία να ακούσουν για πρώτη φορά το επίσημο τραγούδι που συντέθηκε ειδικά για τις ανάγκες του προγράμματος από αγαπητούς στη νεολαία καλλιτέχνες.
(Νέοι ντυμένοι με μπλουζάκια της καμπάνιας στο launch event)Η νέα καμπάνια του δημόσιου φορέα έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει τους νέους – που αποτελούν και το βασικό κοινό/στόχο- γύρω από 8 βασικούς άξονες-θεματικές ενότητες (Βία/ Σχολικός εκφοβισμός, άσκηση, σεξουαλική αγωγή, διατροφή, ηλεκτρονικά παιχνίδια-διαδίκτυο, κάπνισμα, αλκοόλ, ναρκωτικά) που αφορούν την υγεία της νέας γενιάς. Το πρόγραμμα απευθύνεται επίσης σε γονείς και εκπαιδευτικούς
Επικοινωνιακά η εκστρατεία ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2007 με την εκδήλωση παρουσίασης (launching) στις νέες εγκαταστάσεις του Υπουργείου Υγείας στο Μαρούσι (Main Press Center) όπου και παρουσιάστηκαν στο κοινό οι δέκα πρεσβευτές της καμπάνιας, ηθοποιοί και αθλητές ενώ οι εκπρόσωποι του τύπου είχαν την ευκαιρία να ακούσουν για πρώτη φορά το επίσημο τραγούδι που συντέθηκε ειδικά για τις ανάγκες του προγράμματος από αγαπητούς στη νεολαία καλλιτέχνες.
(Μία απο τις 8 διαφημιστικές ταινίες της εκστρατείας)
Η εκστρατεία χρηματοδοτήθηκε από έξι μεγάλους χορηγούς από το χώρο της φαρμακευτικής, των τροφίμων και των τηλεπικοινωνιών που θέλησαν να ταυτιστούν με την ιδέα και να υιοθετήσουν τις αξίες του προγράμματος ενώ μεγάλο ιδιωτικό κανάλι ανέλαβε την χορηγία επικοινωνίας. Η εταιρεία aboutmedia ανέλαβε την υλοποίηση και ανάπτυξη του έργου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου