Και ο νικητής είναι...


Έληξε η μεγάλη δράση των ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ. Το ιστολόγιο της Επικοινωνίας, οι επισκέπτες του, φοιτητές και επαγγελματίες της Επικοινωνίας ανέδειξαν μέσα απο διαδικασίες διάρκειας ενός μήνα, τις "Καμπάνιες της Χρονιάς".


Οι τέσσερις καμπάνιες - φιναλίστ τέθηκαν σε ψηφοφορία και η κρίση των επισκεπτών του ιστολογίου ανέδειξε:


Την Εκστρατεία "Στην Κένυα διψάνε" απο το εμφιαλωμένο νερό Ζαγόρι και την Action Aid "Καμπάνια της Χρονιάς" με 53% των ψήφων.


Την εκστρατεία "The True Experience" του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στην δεύτερη θέση με 32%


Την εκστρατεία "Όπου υπάρχει ανάγκη, για όσο υπάρχει ανάγκη", των Γιατρών Χωρίς Σύνορα στην τρίτη θέση, συγκεντρώνοντας το 11%


Και τη εκστρατεία "Όλα κυλάνε εύκολα με Visa" της Visa International στην τέταρτη θέση με το 2% των ψήφων.


Την Τρίτη 1η Ιουλίου θα δημοσιευθεί λεπτομερές άρθρο αφιερωμένο στην Καμπάνια της Χρονιάς. Ευχαριστούμε όλους τους χρήστες που ψήφισαν και συμμετείχαν στις διαδικασίες για την δράση του Ιστολογίου της Επικοινωνίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: