(Το ενημερωτικό video για την δεύτερη φάση της δράσης "Καμπάνιες της Χρονιάς")
Η νέα εκστρατεία του γνωστού Μή Κυβερνητικού Οργανισμού είναι και η πιο πρόσφατη απο τις υπόλοιπες τέσσερις. Με έναν έξυπνο όσο και δραματικό τρόπο το τηλεοπτικό μήνυμα της Καμπάνιας επικοινωνεί το έργο του οργανισμού σε κάποιες απο τις πιο καταπονημένες περιοχές του πλανήτη. Γυρισμένο στη Ζάμπια της Αφρικής το κλίπ περιέχει αρκετές αληθινές σκηνές γυρισμένες σε πραγματικές συνθήκες γεγονός που δίνει στο σπότ εναν ντοκιμαντερίστικο χαρακτήρα.
Σε μια ιδαίτερα σημαντική κίνηση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το γνωστό εμφιαλώμένο νερό Ζαγόρι σε συνεργασία με την Μ.Κ.Ο Action Aid ξεκίνησε την συγκεκριμένη καμπάνια. Στα πλαίσια του προγράμματος έσοδα απο τις πωλήσεις του προϊόντος διατέθηκαν στην Action Aid η οποία ανέλαβε την δημιουργία εκτεταμένων εγκαταστάσεων ύδρευσης στην Κένυα. Μετά την ολοκλήρωση του έργου πάνω απο 43.000 άνθρωποι απέκτησαν πρόσβαση σε καθαρό πόσιμο νερό.
Η καινούρια επικοινωνιακή εκστρατεία της γνωστής πιστωτικής κάρτας στα πλαίσια της Ολυμπιακής της χορηγίας, έχει σαν μεγάλο όπλο ένα ευρυματικό τηλεοπτικό σπότ το οποίο δείχνει στον καταναλωτή πως μπορεί να αντιμετωπίσει ακόμα και τις πιο δύσκολες καταστάσεις αρκεί να είναι κάτοχος μιας Visa.
Πλέον η ετυμηγορία ανήκει σε όλους τους επισκέπτες του Ιστολογίου της Επικοινωνίας, για την ανάδειξη της "Καμπάνιας της χρονιάς". Στο sidebar του ιστολογίου επιλέξτε:
1. Για την καμπάνια "Όπου Υπάρχει Ανάγκη, Για όσο Υπάρχει Ανάγκη" των Γιατρών Χωρίς Σύνορα
2.Για την Καμπάνια "Στην Κένυα Διψάνε" απο το Ζαγόρι και την Action Aid
3. Για την Καμπάνια "Όλα κυλάνε εύκολα με Visa" της Visa International
4. Για την Καμπάνια "The True Experience" του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου