Οι Τέσσερις Καμπάνιες της Χρονιάς

(Το ενημερωτικό video για την δεύτερη φάση της δράσης "Καμπάνιες της Χρονιάς")

Η πρώτη φάση της μεγάλης δράσης του ιστολογίου της επικοινωνίας "Καμπάνιες της Χρονιάς" ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Άνθρωποι της επικοινωνίας ψήφισαν για ένα μήνα και λόγω ισοψηφιών ανέδειξαν τις τέσσερις (αντί για τρείς όπως είχε προβλεφθεί αρχικά) επικρατέστερες επικοινωνιακές εκστρατείες οι οποίες απο σήμερα (Δευτέρα 2 Ιουνίου) και για μια εβδομάδα (Κυριακή 8 Ιουνίου 23:59) θα τεθούν προς ψηφοφορία στους επισκέπτες των ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.

Σε τυχαία σειρά οι Καμπάνιες είναι οι εξής:

"Όπου Υπάρχει Ανάγκη, Για όσο υπάρχει ανάγκη" - Γιατροί Χωρίς Σύνορα


Η νέα εκστρατεία του γνωστού Μή Κυβερνητικού Οργανισμού είναι και η πιο πρόσφατη απο τις υπόλοιπες τέσσερις. Με έναν έξυπνο όσο και δραματικό τρόπο το τηλεοπτικό μήνυμα της Καμπάνιας επικοινωνεί το έργο του οργανισμού σε κάποιες απο τις πιο καταπονημένες περιοχές του πλανήτη. Γυρισμένο στη Ζάμπια της Αφρικής το κλίπ περιέχει αρκετές αληθινές σκηνές γυρισμένες σε πραγματικές συνθήκες γεγονός που δίνει στο σπότ εναν ντοκιμαντερίστικο χαρακτήρα.

"Στην Κένυα Διψάνε" - Ζαγόρι & Action aid

Σε μια ιδαίτερα σημαντική κίνηση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το γνωστό εμφιαλώμένο νερό Ζαγόρι σε συνεργασία με την Μ.Κ.Ο Action Aid ξεκίνησε την συγκεκριμένη καμπάνια. Στα πλαίσια του προγράμματος έσοδα απο τις πωλήσεις του προϊόντος διατέθηκαν στην Action Aid η οποία ανέλαβε την δημιουργία εκτεταμένων εγκαταστάσεων ύδρευσης στην Κένυα. Μετά την ολοκλήρωση του έργου πάνω απο 43.000 άνθρωποι απέκτησαν πρόσβαση σε καθαρό πόσιμο νερό.


"Όλα κυλάνε εύκολα με Visa" - Visa International (Ελληνική προσαρμογή)

Η καινούρια επικοινωνιακή εκστρατεία της γνωστής πιστωτικής κάρτας στα πλαίσια της Ολυμπιακής της χορηγίας, έχει σαν μεγάλο όπλο ένα ευρυματικό τηλεοπτικό σπότ το οποίο δείχνει στον καταναλωτή πως μπορεί να αντιμετωπίσει ακόμα και τις πιο δύσκολες καταστάσεις αρκεί να είναι κάτοχος μιας Visa.


"The True Experience" - Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού


Μετά τις επιτυχημένες καμπάνιες "Live Your Myth in Greece", "Explore Your Senses" ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού επιστρέφει με μια ακόμη εκστρατεία που σκοπό έχει να μεταφέρει την καλύτερη εικόνα της χώρας τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και εντύπως. Η συμμετοχή του ΕΟΤ σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού και με πληρωμένες καταχωρήσεις σε πολλές χώρες του κόσμου φιλοδοξεί να κάνει την καμπάνια παγκοσμίως αναγνωρίσιμή.

Πλέον η ετυμηγορία ανήκει σε όλους τους επισκέπτες του Ιστολογίου της Επικοινωνίας, για την ανάδειξη της "Καμπάνιας της χρονιάς". Στο sidebar του ιστολογίου επιλέξτε:

1. Για την καμπάνια "Όπου Υπάρχει Ανάγκη, Για όσο Υπάρχει Ανάγκη" των Γιατρών Χωρίς Σύνορα

2.Για την Καμπάνια "Στην Κένυα Διψάνε" απο το Ζαγόρι και την Action Aid

3. Για την Καμπάνια "Όλα κυλάνε εύκολα με Visa" της Visa International

4. Για την Καμπάνια "The True Experience" του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.


Η ψηφοφορία θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 8 Ιουνίου 2008 στις 23.59. Η νικήτρια καμπάνια θα ανακηρυχθεί "Καμπάνια της χρονιάς" και την Τρίτη 1η Ιουλίου θα δημοσιευθεί εκτεταμένο άρθρο αφιερωμένο σε αυτήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: