Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στον Αθλητισμό: Euroleague Basketball και UNICEF


Από τον Απρίλιο του 2007 η Euroleague Basketball που αποτελεί το εταιρικό σχήμα της Ένωσης Ευρωπαίκών Πρωταθλημάτων Καλαθοσφαίρισης (ULEB) για την διοργάνωση του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος συλλόγων, έχει συνάψει συνεργασία με την Μ.Κ.Ο. του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, UNICEF και υποστηρίζει την παγκόσμια εκστρατεία της "UNITE FOR CHILDREN, UNITE AGAINST AIDS". Στόχος του προγράμματος είναι να ελαττώσει την εξάπλωση του Aids στους νέους και στα παιδιά

Η Εuroleague Basketball δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα και προωθεί δράσεις που έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Επιλέγοντας να κάνει την UNICEF, μια οργάνωση με περισσότερα από 60 χρόνια προσφοράς έργου και συμβουλευτικών υπηρεσιών υπερ των παιδιών και των νέων ανθρώπων σε 150 χώρες του πλανήτη, επίσημο κοινωνικό εταίρο της τονίζει τη θέληση της να προσφέρει στην κοινωνία και επεκτείνει το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ULEB.

Ποιο συγκεκριμένα η συνεργασία ξεκίνησε με αφορμή το περυσινό Final Four της Εuroleague Basketball στην Αθήνα όπου η εταιρεία συνεργάστηκε με την Ελληνική Επιτροπή της UNICEF για να στηρίξει την εκστρατεία "Unite for Children, Unite against AIDS" – «Ενωθείτε για τα Παιδιά – Ενωθείτε κατά του AIDS», με αρχική δέσμευση την ευαισθητοποίηση των ευρωπαίων φιλάθλων, των παικτών και των επισήμων για τις συνθήκες ζωής και νοσηλείας των παιδιών και των νέων που πάσχουν από τη νόσο που χαρακτηρίστηκε «η μάστιγα του αιώνα».



(Εικαστικό Λογότυπο της συνεργασίας UNICEF και Euroleague Basketball)

Ποιο συγκεκριμένα τις ημέρες παραμονής των ομάδων στην Αθήνα, αθλητές και επίσημοι των τεσσάρων συλλόγων που συμμετείχαν (Παναθηναϊκός, Tau Ceramica, CSKA και Unicaja Malaga), επισκέφθηκαν νοσοκομεία παίδων και οι μικροί ασθενείς είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τους αγαπημένους τους παίκτες οι οποίοι με χαρά έδωσαν αυτόγραφα και δώρα στους μικρούς θαυμαστές τους.


(Στιγμιότυπο από την επίσκεψη των παικτών στο νοσοκομείο παίδων. Φωτ. Euroleague.net)

Η επικοινωνία της καμπάνιας πέρασε και σε εκατομμύρια σπίτια στην Ευρώπη μέσω ειδικών τηλεοπτικών spot-testimonials με τη συμμετοχή των κορυφαίων αθλητών της διοργάνωσης και καταχωρήσεων στο γήπεδο (on & aside court) για την παραγωγή των οποίων φρόντισε η Euroleague Basketball.


(Το τηλεοπτικό spot με τη συμμετοχή παικτών-αστέρων της Euroleague)


Τέλος σε ειδικό branding του προγράμματος εκτέθηκαν και οι φίλαθλοι που βρέθηκαν στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών για να παρακολουθήσουν τους αγώνες ενώ υπήρχε και η δυνατότητα δωρεών και εγγραφών στα μητρώα της UNICEF αφού δημιουργήθηκε ένα ειδικό charity-stand.
Η συνεργασία της Euroleague Basketball με τη UNICEF έκτοτε συνεχίζεται κανονικά και καθημερινά ο επισκέπτης των sites και microsites της Euroleague έχει τη δυνατότητα να κάνει on-line τις δωρέες του μέσω ειδικών banner που τον κατευθύνουν.



Δεν υπάρχουν σχόλια: