Blogger Events: Στο σαλόνι της HOL


Με αφορμή το λανσάρισμα της νέας ψηφιακής πλατφόρμας τηλεόρασης της Hellas On Line (HOL) πραγματοποιήθηκε πρόσφατα ένα απο τα πρώτα blogger events απο ελληνική εμπορική επιχείρηση.

Σε μια, ίσως, εποχή ανωριμότητας (για τα ελληνικά δεδομένα) στην προσέγγιση των Social Media απο τις εμπορικές επιχειρήσεις και τις εταιρείες επικοινωνίας, η HOL τόλμησε και κατάφερε κατα τη γνώμη μου, να επικοινωνήσει με μια πολύ ιδιαίτερη ομάδα κοινού η οποία όμως αποτελεί ενδεχομένως και τη μεγαλύτερη πελατειακή της βάση.


Τι πιο φυσιολογικό επομένως απο το να προσεγγίσει ένα ακροατήριο που "μιλάει τη γλώσσα της" για την παρουσίαση μιας υπηρεσίας που θα εκτιμήσουν αρκετά οι φίλοι bloggers. To event αφορούσε την παρουσίαση της νέας πλατφόρμας ψηφιακής τηλεόρασης (IPTV) που θα επιτρέπει στους χρήστες να απολαμβάνουν, μέσω μιας ADSL σύνδεσης, υπηρεσίες ψηφιακής τηλεόρασης όπως εγγραφή προγράμματος έως 80 ώρες, αποθήκευση αγαπημένων εκπομπών, προβολή προγραμμάτων σε High Definition, και υπηρεσίες Video on Demand εν είδη ενός εικονικού video club με θεματικές κατηγορίες ταινιών και ντοκυμαντέρ πρώτης προβολής.



Θετικά σχόλια απο τους παρευρισκόμενους έγιναν για τις πολλαπλές επιλογές αναζήτησης της πλατφόρμας, για την εμφάνιση λεπτομερών πληροφοριών για όλα τα προγράμματα καθώς και για το εργονομικό τηλεχειριστήριο που κατασκευάστηκε ειδικά για τις ανάγκες της IPTV της HOL. Ο Αριθμός των καναλιών για την ώρα κρίνεται ικανοποιητικός ενώ ο εμπλουτισμός της πλατφόρμας με νέα κανάλια θα συνεχιστεί.


Επικοινωνιακά τώρα. Οι επιχειρήσεις φοβούνται το "άπλωμα" σε μια κατ' εξοχήν "αντιδραστική" ομάδα κοινού που συχνά κινητοποιείται απο την κριτική και την αμφισβήτηση. Η δυσκολία στην προσέγγιση των social media έγγειται κυρίως στη λάθος λογική αντιμετώπισης εκ μέρους των οργανισμών - εταιρειών, που δεν φροντίζουν πρώτα να προσαρμόσουν τα μηνύματα τους. Λανθασμένα λοιπόν, βλέπουν το web2 με τη λογική των παραδοσιακών μέσων, δηλαδή αυτήν που -σχεδόν- απεχθάνεται ένας μέσος blogger. Για παράδειγμα, ένα ογκώδες δελτίο τύπου το οποίο περιέχει πολλές πληροφορίες δεν θα εξυπηρετήσει ποτέ τις ανάγκες του χρήστη. Αντιθέτως μπορεί να προκαλέσει εκνευρισμό και αρνητικά σχόλια.

Και στην περίπτωση της Hellas On Line υπάρχει ρίσκο (ακόμα και χωρίς δελτίο τύπου). Ασφαλή αποτελέσματα θα μπορούν να εξαχθούν μόνο με την αξιολόγηση άλλωστε. Οι άνθρωποι όμως απο την εταιρεία που βρέθηκαν εκεί, ήταν ιδιαίτερα δεκτικοί να μιλήσουν όχι μόνο για την υπηρεσία της IPTV αλλά γενικά για προβλήματα στις συνδέσεις της Hellas On Line -και είναι γεγονός πως υπήρχε ο κίνδυνος μιας "χιονοστιβάδας" επιθετικών ερωτήσεων εκεί. Μήπως όμως αυτό είναι το κλείδί για να σε αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα τα Social Media; Η κάθοδος απο το "podium" του ηγέτη και η όσο το δυνατόν one2one προσέγγιση;

Το στήσιμο του event ευρυματικότατο. Σε αίθουσα των κεντρικών γραφείων της HOL στήθηκε το "σαλόνι" της εταιρείας ενώ το tagline της πρόσκλησης μας καλούσε να "δούμε τηλεόραση στο σαλόνι της Hellas On Line". Οθόνες πλάσμα, μοντέρνοι καναπέδες, τραπεζάκια και καθίσματα στα χρώματα της εταιρείας δημιούργησαν μια ευχάριστη παρεΐστικη ατμόσφαιρα ενώ δεν έλειπαν οι λεπτομέρειες όπως η διακόσμηση σε ύφος playroom και τα μεγάλα μπώλ με το ποπ κόρν.


- Την ιδέα του event πραγματοποίησε η εταιρεία Communications Effect


- Οι παριστάμενοι bloggers πέρασαν αρκετή ώρα συνομιλώντας μεταξύ τους και εξερευνώντας την πλατφόρμα της HOL


- Το παρόν έδωσαν και μέλη του Ινστιτούτου Επικοινωνίας. Μεταξύ άλλων η Γενική Γραμματέας κ. Μπέτυ Τσακαρέστου


- Αρκετοί απο τους συμμετέχοντες είχαν παραβρεθεί και στην Ημερίδα Social Media και Επικοινωνία

Δεν υπάρχουν σχόλια: