Χορηγίες στον Αθλητισμό: Amstel - Ελλάδα Πάμε Γερά


Οι χορηγίες στα μεγάλα αθλητικά γεγονότα αποτελούν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για την προβαλλόμενη μάρκα, να συνδέσει το όνομα της με ένα κορυφαίο γεγονός. Στην Ελλάδα το ποδόσφαιρο είναι αναμφίβολα το λαοφιλέστερο σπόρ και η μπύρα ένα προϊόν άρρηκτα συνδεδεμένο με την παρακολούθηση ποδοσφαιρικών αγώνων. Η μπύρα Αmstel έχει μακρά παράδοση στις χορηγίες ποδοσφαίρου με πρόσφατο παράδειγμα την πολύχρονη παρουσία της στην διοργάνωση του UEFA Champions League απο το 1993 έως το 2005.

(Στιγμιότυπο απο το Στάδιο Καραϊσκάκη - 17.05.08)

Στην Ελλάδα η Αθηναϊκή Ζυθοποιία θέλοντας να συνεχίσει στους ίδιους ρυθμούς εξασφάλισε την προβολή της μάρκας Amstel μέσω του Ελληνικού πρωταθλήματος Superleague-Ελλάδα και με το μότο "Όπου υπάρχει ποδόσφαιρο στην Ελλάδα" έκανε αισθητή την παρουσία της στα Ελληνικά ποδοσφαιρικά γήπεδα. Το μεγάλο στόιχημα όμως είναι η παρουσία της μάρκας στην τελική φάση του Ευρωπαϊκού κυπέλλου εθνικών ομάδων UEFA Euro 2008. Διοργάνωση που πραγματοποιείται κάθε τέσσερα χρόνια και φέτος θα αναλάβουν απο κοινού η Αυστρία με την Ελβετία.


(To τηλεοπτικό σήμα έναρξης του Euro 2008)

Η μή ύπαρξη χορηγίας στην διοργάνωση απο την μητρική εταιρεία δεν πτόησε τους υπεύθυνους στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία οι οποίοι ανακοίνωσαν πως η Amstel θα είναι επίσημος χορηγός της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (ΕΠΟ) εν'όψει της συμμετοχής της Εθνικής ομάδας στο Euro 2008.

Η εταιρεία ονόμασε την καμπάνια "Ελλάδα Πάμε Γερά" και ανακοίνωσε ότι προγραμματίζει ένα πρωτότυπο event με την συμμετοχή φιλάθλων.

(Το check-in στην θύρα 1 - είσοδο του event)

Στο event που πραγματοποιήθηκε στις 17 Μαϊου 2008 στο στάδιο Καραϊσκάκη, πραγματοποιήθηκε αεροφωτογράφιση του συνθήματος "Ελλάδα Πάμε Γερά" το οποίο δημιουργήθηκε με ανθρώπινο σχηματισμό απο 500 περίπου άτομα που βρέθηκαν στην εκδήλωση στέλνοντας ένα sms συμμετοχής. Η φωτογράφιση έγινε τμηματικά και ακολούθησε μίξη τεσσάρων διαφορετικών αεροφωτογραφιών για να σχηματιστεί το σύνθημα το οποίο θα βλέπουμε σε καταχωρήσεις στον τύπο και σε outdoor διαφημίσεις καθ΄όλη τη διάρκεια της συμμετοχής της εθνικής ομάδας στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα.


(Γενική άποψη του Σταδίου Καραϊσκάκη στο περιθώρειο της εκδήλωσης. Διακρίνεται το περίγραμμα των γραμμάτων που σχηματίζουν το slogan)

Οι δυσκολίες της φωτογράφισης ήταν εξ'αρχής αρκετές. Μέσα σε αυτές ήταν ο συντονισμός εκατοντάδων ατόμων ώστε να βρούν τις θέσεις τους εντός γηπέδου, ο περιορισμένος χρόνος μέσα στον οποίο έπρεπε να τραβηχτούν οι φωτογραφίες με τον ήλιο να "βλέπει"΄όλο τον αγωνιστικό χώρο καθώς και η κούραση των συμμετεχόντων. Δικαιολογημένα οι καθοδηγητές-ομαδάρχες δέχτηκαν παράπονα απο τον κόσμο λόγω της παρατεταμένης ορθοστασίας σε μια μέρα με αρκετά μεγάλη θερμοκρασία.

(Μία απο τις ομαδάρχισσες [coordinators] του event)
Οι άνθρωποι της εταιρείας προετοιμασμένοι γι' αυτά τα ενδεχόμενα φρόντισαν να υπάρχει μπουφές με νερό και αναψυκτικά στα διαλείμματα της φωτογράφισης και προσπάθησαν να ενθαρύνουν το κοινό απο μικροφώνου. Μετά απο αρκετές διελεύσεις του φωτογραφικού ελικοπτέρου πάνω απο το φαληρικό στάδιο η φωτογράφιση ολοκληρώθηκε και όσοι συμμετείχαν είχαν πιθανότητες να κερδίσουν ένα πλήρες ταξιδιωτικό πακέτο για την τελική φάση του Euro 2008, αφού στη συνέχεια πραγματοποίηθηκε κλήρωση για την ενδεκάδα των τυχερών που θα συνόδευαν την ενδεκάδα των ποδοσφαιριστών στα γήπεδα της Αυστρίας και της Ελβετίας.


(Στιγμιότυπο απο τη φωτογράφιση με τη συμμετοχή φιλάθλων)

Θα πρέπει να τονίσουμε πως για τις ανάγκες της φωτογράφισης διανεμήθηκαν εκατοντάδες μπλουζάκια και καπελάκια στα χρώματα της Ελλάδας (μπλέ και λευκό) με τυπωμένο το σλόγκαν της καμπάνιας. Οι εκατοντάδες συμμετέχοντες που βγήκαν στους δρόμους με τα μπλουζάκια αμέσως μετά την λήξη της εκδήλωσης αποτέλεσαν μια πρώτης τάξεως κινητή διαφήμιση για την μάρκα.

(Banner προώθησης του event στο διαδίκτυο)

Το event προωθήθηκε επικοινωνιακά απο ραδιοφωνικά μηνύματα και banner σε σχετικές ιστοσελίδες του διαδικτύου, ενώ την πραγματοποίηση και τον σχεδιασμό της εκστρατείας έχουν αναλάβει απο κοινού οι εταιρείες Trendix S.A., Fame Sports Marketing και Publicom Hill & Knowlton Hellas. (Δείτε το οπτικοποιημένο αφιέρωμα στην εκδήλωση Amstel: Ελλάδα Πάμε Γερά)

(Η καταχώρηση όπως δημοσιεύθηκε στον τύπο)

3 σχόλια:

Γιώργος Κ. είπε...

Γειά σας, θα ήθελα αν μπορείτε να αναρτήσετε ή να δώσετε link με τη διαφήμιση της Amstel που λέει "για να νιώσεις κάποιες αξίες, πρέπει να πας στην αρχή" και δείχνει γυρνώντας το χρόνο πίσω πως δημιουργείται η μπύρα. Το ξέρω ότι είναι εκτός της θεματολογίας του συγκεκριμένου blog, αν μπορείτε όμως κάντε κάτι, αξίζει να υπάρχει αυτή η διαφημιση.

Ανώνυμος είπε...

η αν ξερει καποιος το τραγουδι που ακουγεται σ'αυτην την διαφημιση

Ανώνυμος είπε...

η αν ξερει καποιος το τραγουδι που παιζεται στην διαφημιση αυτη