Μια καινοτόμα κίνηση κοινωνικής ευαισθητοποίησης αποτελεί η εκστρατεία της Coca Cola Hellas "Άλλαξε στάση, μπες στη δράση". Το κοινό-στόχος αυτού του εκπαιδευτικού προγράμματος, αποτελείται απο τους μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και τις οικογένειες τους. Η εκστρατεία τελεί υπο την αιγίδα του Υπουργείου Εθνικής παιδείας και Θρησκευμάτων και έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη χώρα μας απο εξειδικευμένους επιστήμονες.
Στην Ελλάδα την "πρωταθλήτρια" χώρα της Ευρώπης στην παιδική παχυσαρκία, η τριετούς διάρκειας εκστρατεία κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας έρχεται να ευαισθητοποίησει και να κινητοποιήσει τα παιδιά ώστε να αποκτήσουν εναν πιο δραστήριο τρόπο ζωής και παιχνιδιού εγκαταλείποντας τις οικιακές διασκεδάσεις (βιντεοπαιχνίδια, τηλεόραση) και αγκαλιάζοντας το παιχνίδι έξω απο το σπίτι συνδυασμένο με φυσική δραστηριότητα.
Στα πλαίσια του προγράμματος δημιουργήθηκε εκπαιδευτική τηλεοπτική καμπάνια όπου τρείς ήρωες κινουμένων σχεδίων με τα ονόματα Αλίκη, Ηρακλής και Στέφανος δίνουν συμβουλές στους μικρούς τηλεθεατές για δραστήριο παίχνίδι. Η εταιρεία επίσης χορηγεί επιστημονική έρευνα για την διατροφή και τη φυσική κατάσταση 65.000 μαθητών στην Ελλάδα καθώς και ενα επιμορφωτικό πρόγραμμα για μαθητές που προωθεί τη σωστη διατροφική συμπεριφορά και την αλλαγή στάσης ζωής.
(Stop-καρέ διαφημιστικού σπότ της καμπάνιας "η ζωή έχει χρώμα". Διακρίνεται η συμμετοχή της εκστρατείας "άλλαξε στάση, μπές στη δράση")
Θα πρέπει επίσης να παρατηρήσουμε τη συνεισφορά του προγράμματος στην καμπάνια του Υπουργείου Υγείας "Η ζωή έχει χρώμα" καθώς και την κατασκευή ενός θεματικού πάρκου τη λεγόμενη «Γειτονιά της Δράσης», στο οποίο τα παίδια μέσα απο παιχνίδι και βιωματικές δραστηριότητες καλούνται να κατανοήσουν την σημασία της διατροφής και της άσκησης στη ζωή τους.
(Το λογότυπο του θεματικού πάρκου "Η γειτονιά της δράσης")
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου